رئیس شورای هماهنگی چهارمحال و بختیاری:

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۱۲۹ نقطه چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۳:۵۵:۳۰
کد خبر: ۴۱۸۷۴۸
برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۱۲۹ نقطه چهارمحال و بختیاری
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۲۹ نقطه استان خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ علی گرجی در جلسه شورای فرهنگی عمومی استان اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس سال گذشته در 117 نقطه استان برگزار شد که امسال پیش‌بینی می‌شود در 129 نقطه استان برگزار شود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس برای عملی کردن فرمان ولایت فقیه، وحدت و یکپارچگی ملت است، افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرکرد از میدان محرم به سمت چهار راه بازار، چهار راه ولیعصر، چهار راه شریعتی و از خیابان باهنر به سمت مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 40 ویژه برنامه برای سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان برگزار شد، بیان کرد: علاوه‌بر اجرای ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) 30 ویژه برنامه در راستای بزرگداشت قیام خونین 15 خرداد برگزار شد.

وی با بیان اینکه از 7 لغایت 12 تیرماه به نام حقوق بشر نامگذاری شده است، گفت: با توجه به اینکه بسیاری از زنان و کودکان مسلمان به دست گروهک‌هایی که آمریکا از آن‌ها حمایت می‌کند کشته شده است امسال از 7 لغایت 12 تیرماه به عنوان هفته حقوق بشر نامگذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز