نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۱:۴۵
کد خبر: ۴۱۹۲۲۱
حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود
نیروی انتظامی استان چهارمحال وبختیاری بر حفظ و شان حرمت ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ این نیرو در اطلاعیه ای روز شنبه تاکید کرد:نظر به ضرورت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و با توجه به وظایف مطروحه در اصل هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی و تکالیف مقرر در قانون آیین دادرسی کیفری به ویژه فصل دوم از بخشهای اول و دوم قانون مذکور و لزوم اهتمام بیشتر به فریضه امر به معروف و نهی از منکر و حفظ شعائر دینی رعایت موراد زیر توسط هم استانی ها مورد انتظار است:

  1.  پلیس نظارت بر اماکن عمومی ضمن نظارت بر اماکن فروش مواد غذایی سطح شهر به ویژه در پایانه های حمل و نقل، رویکرد اصلی خود را آموزش، تذکر و ارشاد قرار داده و در صورت عدم تاثیر اقدامات پیشگیرانه، برخورد مناسب قانونی با حفظ کرامت انسانی انجام خواهد داد.
  2. با حرمت شکنان و تظاهرکنندگان به روزه خواری به عنوان جرم مشهود، برخورد قانونی صورت می گیرد و با توجه به اینکه به موجب قانون ،اتومبیل حریم خصوصی تلقی نمی شود،تظاهر به روزه خواری در خودرو جرم مشهود شناخته شده و برخورد قانونی انجام می گیرد.

در پایان این اطلاعیه تصریح شده: از عموم مردم مومن و روزه دار استان در خواست می شود در صورت مشاهده جرائم مشهود مرتبط با روزه خواری توسط افراد هنجارشکن مراتب را سریعا به تلفن 110 مرکز فوریت های پلیس گزارش دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز