مدیرعامل شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری:

مشکل نوسانات برق شهرک صنعتی برطرف می‌شود

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۳۵:۲۶
کد خبر: ۴۱۹۶۸۴
مشکل نوسانات برق شهرک صنعتی برطرف می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: مشکل نوسانات برق شهرک صنعتی جونقان پیگیری و به زودی برطرف می‌شود.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ علیرضا شفیع‌زاده اظهار داشت: مشکل نوسانات برق شهرک صنعتی جونقان، احیاء فضاسازی محیطی و اصلاح ورودی شهرک در آینده‌ای نزدیک رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه گلایه‌مندی واحدهای صنعتی شهرک صنعتی جونقان از نوسانات برق به حق است، افزود: خط انتقال برق این شهرک صنعتی اختصاصی بوده اما متأسفانه در مسیر آن انشعابات متعددی از آن گرفته شده که این امر دلیل اصلی نوسانات برق در این شهرک صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مشکل نوسانات برق برای واحدهای صنعتی بسیار زیان‌بار است لذا این شرکت با اولویت کاری ویژه‌ای این مشکل را در حداقل زمان پیگیری و رفع خواهد کرد.

شفیع‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی جونقان شهرکی مستعد برای حضور صنعتگران است، خاطر نشان کرد:‌ شهرک صنعتی جونقان با مساحت 210 هکتار که دارای 100 هکتار فاز عملیاتی و زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه است و از پتانسیل مطلوبی برای فعالیت در عرصه صنعت برخوردار است.

وی تصریح کرد: احیا فضای محیطی و معماری شهری این شهرک به همراه اصلاح ورودی آن نیز بررسی و در دستور کار این شرکت قرار گرفت تا زمینه جذب سرمایه گذران حوزه صنعت در این شهرک صنعتی فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تعداد قراردادهای منعقده در این شهرک صنعتی 44 قرارداد به مساحت 24 هکتار است که تاکنون 17 قرار داد آن پروانه بهره‌برداری با اشتغال اسمی 266 نفر و میزان سرمایه گذاری 245 میلیارد ریال اخذ کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز