مدیرکل کانون پرورش فکری:

تدوین کتاب مصور رضوی در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۴:۵۶
کد خبر: ۴۲۰۲۷۰
تدوین کتاب مصور رضوی در چهارمحال و بختیاری
مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب مصور رضوی با عنوان "مهربان‌ترین ضامن" در مرکز کانون پرورش فکری استان تدوین شد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ فرزاد رحیمی  با بیان اینکه خلق اینگونه آثار زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی را فراهم می‌کند، اظهار داشت: کتاب مصور رضوی توسط 2 نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسماء صادقی و فاطمه رفیعی در 10 صفحه و طی 3 هفته تهیه شده است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این فعالیت‌ها رشد خلاقیت و ایجاد زمینه فکری و مهارتی در اعضای کانون است، افزود: این فعالیت زیرشاخه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون در بخش کاردستی محسوب می‌شود که با تکنیک چاپ سیتراسالو بر روی پارچه انجام و موضوع آن داستان ضامن آهو است که توسط یکی از اعضاء باز نویسی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشخصات این کتاب بیان کرد: قابلیت شست‌و‌شو و استفاده از خلاقیت فکری و تصویری در خلق این اثر از مشخصات این کتاب است.

رحیمی با بیان اینکه فضای آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای آموزش بسیار مناسب است، خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان بستری مناسب برای اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در طرز فکر و ذوق هنری و ادبی کودکان و نوجوانان است.

وی با بیان اینکه خلق اینگونه آثار سبب تبیین فرهنگ ایرانی ـ اسلامی و آموزش، تربیت و پرورش فکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان به لحاظ فنی و تخصصی است، گفت: زمینه گسترش اینگونه فعالیت‌ها در راستای رشد و پرورش هر چه بیشتر اندیشه قشر کودک و نوجوان با تهیه این آثار فراهم می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز