فعالیت ۱۹ مرکز خدمات اجتماعی بهزیستی در چهارمحال وبختیاری

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۱۰:۰۶
کد خبر: ۴۲۳۰۸۶
فعالیت ۱۹ مرکز خدمات اجتماعی بهزیستی در چهارمحال وبختیاری
مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون 19 مرکز خدمات اجتماعی بهزیستی در سطح استان فعالیت دارند.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ محمد میرزایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این مراکز شامل دو پایگاه خدمات اجتماعی، دو مرکز مداخله در بحران، چهار خط تلفن 123،  چهار اورژانس سیار 123، چهار مرکز مداخله در کاهش طلاق و یک مرکز ساماندهی کودکان کار، یک مرکز خانه سلامت، یک مرکز بازپروری در استان است.

وی افزود: سازمان بهزیستی کشور و به تبع آن بهزیستی استان مراکز مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی و همچنین خانه امن را با هدف ارائه خدمات تخصصی مددکاری اجتماعی، روانشناسی، حقوقی و پزشکی به افراد در معرض آسیب و زنان خشونت دیده و ایجاد زمینه‌های مناسب بازگشت به زندگی عادی، راه اندازی کرده است.

میرزایی اظهار کرد: برنامه اورژانس اجتماعی تلفیقی از مداخله فردی، خانوادگی و اجتماعی، خط تلفن اورژانس 123، تیم سیار اورژانس اجتماعی و پایگاه خدمات اجتماعی است.

وی گفت: در این برنامه ویژگی مهم ارائه خدمات اجتماعی تخصصی بودن، به موقع بودن و در دسترس بودن مدنظر قرار گرفته تا از این طریق ارائه خدمات اجتماعی به مردم محدود به زمان و مکان نشده و رویکرد فعال جایگزین رویکرد غیر فعال شود.

مدیر کل بهزیستی استان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های ذیربط بتوانیم گام‌های مثبتی در جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی  برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز