با هدف افزایش امنیت اجرا می شود :

برطرف کردن مشکلات ترافیکی شهرک‌های صنعتی در دستور کار

۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۲:۰۷:۴۱
کد خبر: ۴۲۳۱۲۸
برطرف کردن مشکلات ترافیکی شهرک‌های صنعتی در دستور کار
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات ترافیکی نواحی و شهرک‌های صنعتی با هدف افزایش امنیت ترافیکی و اجتماعی برطرف می‌شود.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ علیرضا شفیع‌زاده اظهار داشت: موضوعات ترافیکی در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان از دغدغه‌های اصلی مردم، مسئولان و واحدهای صنعتی است که تاکنون برخلاف برگزاری جلسات و نشست‌های متعدد متأسفانه راهکار مشخصی برای حل آن در دستور کار قرار نگرفته اما این مشکلات با هدف افزایش امنیت ترافیکی و اجتماعی به جدیت پیگیری و رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه گشت‌های پلیس در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان به زودی مستقر می‌شود، افزود: اصلاح ورودی‌ها و خروجی‌ها و نصب پل‌های عابر پیاده مقابل آن‌ها، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگان و مهندسی ترافیک معابر از دغدغه‌های اصلی این شرکت در نواحی و شهرکهای صنعتی استان است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در نخستین گام طرح آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی پرسنل واحدهای صنعتی استان در یک برنامه زمانبندی شده به عنوان یک نیاز اجتماعی و وظیفه قانونی با مشارکت راهنمایی و رانندگی استان به زودی اجرا می‌شود.

شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: نظارت‌های پیشگیرانه بیشتر در سطح نواحی و شهرک‌های صنعتی استان با هدف جلوگیری از حوادث احتمالی انجام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز