شهردار شهرکرد:

مغایرت‌های طرح تفصیلی شهری غرب شهرکرد پیگیری می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۳۶:۲۶
کد خبر: ۴۲۳۱۷۷
مغایرت‌های طرح تفصیلی شهری غرب شهرکرد پیگیری می‌شود
شهردار شهرکرد گفت: در طرح تفصیلی شهری در منطقه غرب شهرکرد مغایرت‌هایی وجود دارد که این امر موجب بروز مشکلاتی برای ساکنین این منطقه شده است که این موضوع باید هرچه سریع‌تر از طریق شورای عالی معماری و شهرسازی پیگیری شود.

به گزارش برنا از شهرکرد ؛نورالله غلامیان بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات شهرکرد در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مسائل و مشکلات مختلفی در این شهر وجود دارد که برای مردم معضلاتی را به وجود آورده است.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه یکی از این مشکلات کمربندی شرق و شمال شهرکرد است گفت: این دو طرح نیازمند اعتبارات ویژه‌ای است چراکه در روند اجرای آن به مستثنیات و تملکات مردمی رسیده‌ایم و امید است امسال اعتبارات خوبی را در این رابطه از سوی استانداری شاهد باشیم.

این مسئول با بیان اینکه درزمینهٔ کمربندی جنوب شهرکرد مکاتباتی پیرامون برخی موانع با جهاد کشاورزی انجام داده‌ایم که جهاد هنوز جوابی نداده است خاطرنشان کرد: منتظر هستیم تا بحث جابجایی این کمربندی در جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با انجام کار کارشناسی بررسی و پاسخ لازم به شهرداری شهرکرد اعلام شود.

غلامیان افزود: در طرح تفصیلی شهری در منطقه غرب شهرکرد مغایرت‌هایی وجود دارد که این امر موجب بروز مشکلاتی برای ساکنین این منطقه از شهر شده است که این موضوع باید هرچه سریع‌تر از طریق شورای عالی معماری و شهرسازی پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی ادارات مطالبات شهرداری شهرکرد را پرداخت نمی‌کنند تصریح کرد: این مطالبات شامل عوارض نوسازی است که عدم پرداخت آن برای شهرداری این شهر مشکلاتی را ایجاد کرده است.

شهردار شهرکرد به پروژه فاضلاب غرب شهرکرد به عنوان یک طرح زیربنایی و زیست محیطی اشاره و خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح از چهار پیمانکار استفاده می‌شود دو پیمانکار کار خود را شروع کرده‌اند و دوتا دیگر با وجود مجوز هنوز شروع به کار نکرده است که همکاری بیشتر آب و فاضلاب شهری این استان را می‌طلبد.

شهردار شهرکرد در ادامه بیان داشت: انتظار ما این است که شتاب بیشتری در بحث فاضلاب غرب شهرکرد، به سبب اینکه یک طرح زیست محیطی است به وجود آید که این امر نیازمند اعتبارات بیشتر از سوی استانداری و همکاری شرکت‌ آب و فاضلاب شهری این استان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز