راهپیمایی مردم شهرستان شهرکرد در حمایت از طرح عفاف و حجاب

۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۱:۲۴:۰۱
کد خبر: ۴۲۳۷۳۱
راهپیمایی مردم شهرستان شهرکرد در حمایت از طرح عفاف و حجاب
فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: مردم شهرکرد در تاریخ 21 تیرماه با برگزاری راهپیمایی حمایت خود را از طرح عفاف و حجاب و مقابله با بدحجابی نشان می دهند.

به گزارش برنا از شهرکرد؛  مهران مرادی افزود: این راهپیمایی از فلکه بسیج آغاز و با طی مسیر چهارراه فصیحی، سه راه سینما و چهارراه بازار به میدان امامزادگان دو خاتون علیهم السلام شهرکرد منتهی می شود.

وی ادامه داد: شبکه های اجتماعی و ماهواره ها از جمله دلایل ترویج بدحجابی در جامعه است که با جنگ نرم و اجرای برنامه های موثر فرهنگی می توان اهداف شوم دشمن را خنثی کرد.

مرادی با اشاره به ناامنی مناطقی از شهر به سبب حضور اراذل و اوباش، تصریح کرد: وجود اراذل و اوباش در برخی نقاط شهر منجر به اعتراض مردم و کسبه شده که ضروری است تا در این خصوص تصمیمات و اقدامات موثری انجام گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد با اشاره به برگزاری برنامه هایی در هفته عفاف و حجاب، افزود: امروز مساله حجاب و فرهنگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شده به نحوی که مقام معظم رهبری بارها بر اهمیت آن تاکید کرده اند از این رو باید تلاش و اهتمام بیشتری در خصوص ترویج فرهنگ حجاب در جامعه انجام داد.

به گزارش برنا، از 20 تا 26 تیر ماه هفته عفاف و حجاب در کشور نامگذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز