رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بخش درمانی چهارمحال و بختیاری تا پایان کار دولت یازدهم

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۱۰:۴۱
کد خبر: ۴۲۴۱۵۲
تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بخش درمانی چهارمحال و بختیاری تا پایان کار دولت یازدهم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: پروژه‌های نیمه تمام بخش درمانی استان باید تا پایان کار دولت یازدهم تکمیل و به بهره‌برداری رسد.

به گزارش برنا از شهرکرد ؛ مرتضی هاشم‌زاده در دیدار با مشاور و نماینده وزیر بهداشت اظهار داشت: با توجه به توسعه مراکز درمانی و بهداشتی در استان اما متأسفانه به شدت از نظر تجهیزات پزشکی با مشکل روبه‌رو هستیم.

وی با ابراز نارضایتی از عملی نشدن قول‌هایی که در زمینه تأمین کامل تجهیزات پزشکی بیمارستان‌های کوهرنگ و مالخلیفه به استان داده شده است، افزود: قدمت برخی از تجهیزات در بیمارستان‌های شهرکرد برای 30 تا 40 سال گذشته است که این با توجه به پیشرفت‌هایی که در علم پزشکی و ساخت تجهیزات مورد نیاز آن صورت گرفته است مطلوب نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به احداث بیمارستان 540 تخت‌خوابی شهرکرد، بیان کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت 248 هکتار احداث می‌شود که تمام کارهای مربوط به آن انجام و در حال حاضر منتظر تشکیل کمیسیون ماده 5 برای صدور سند زمین به نام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد هستیم.

هاشم‌زاده خاطرنشان کرد: تأمین منابع مالی و مشارکت در ساخت این پروژه توسط بانک صادرات و تضمین خرید خدمات به میزان 50 درصد و تأمین تجهیزات و نیروی انسانی نیز توسط وزارتخانه انجام می‌شود.

وی با اشاره به احداث مجموعه پردیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: مقرر شد احداث این مجموعه از محل تبدیل به احسنت ملک فعلی از طریق مدیرعامل بانک صادارت مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن اعلام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با تأکید بر اینکه پروژه‌های نیمه تمام بخش درمانی استان باید تا پایان کار دولت اتمام و به بهره‌برداری رسد، تصریح کرد: تکمیل پروژه الحاقی بیمارستان هاجر(س) شهرکرد در 6 طبقه از جمله این پروژه‌ها است که با کمک خیران، مطالبات از بیمه‌ها و اعتبارات دانشگاه سعی بر تکمیل آن داریم به گونه‌ای که خیران تاکنون 40 میلیارد ریال برای این پروژه کمک کرده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز