در سال جاری صورت گرفت:

صدور ۸ فقره گواهینامه تایید صلاحیت کنترل کیفی واحدهای تولیدی در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۳:۴۸
کد خبر: ۴۲۴۱۶۳
صدور ۸ فقره گواهینامه تایید صلاحیت کنترل کیفی واحدهای تولیدی در چهارمحال و بختیاری
مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری از صدور هشت فقره گواهینامه تایید صلاحیت کنترل کیفی واحدهای تولیدی در این استان خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد ؛ عبدالله نظری  با اشاره به اقدامات انجام شده در سال جاری در این استان اظهار کرد: امسال هشت فقره گواهینامه تایید صلاحیت کنترل کیفی واحدهای تولیدی در چهارمحال و بختیاری صادر شده است.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج فقره  گواهینامه تایید صلاحیت مسؤولان کنترل کیفی واحدهای تولیدی در این استان تمدید شد.

وی بیان داشت: بازرسان اداره‌کل استاندارد چهارمحال و بختیاری نظارت کافی و مستمر بر روند کیفی تولیدات کالاها در چهارمحال و بختیاری دارند و تولید کالاهای با کیفیت در این استان لازم و ضروری است.

نظری از برگزاری 16 دوره آموزشی برای کارکنان این نهاد خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال جاری در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر 16 دوره آموزشی برای کارکنان اداره‌کل استاندارد چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی افزود: این دوره‌های آموزشی در بخش‌های بهداشت محیط، یارانه، مهارت‌های فنی، مدیریت کیفیت، کنترل کیفیت، برنامه‌ریزی، طرح تحول استانداردسازی، تولید محصول سالم و... برگزار شد و شرکت‌کنندگان آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ابتدای سال جاری 6 فقره گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی در چهارمحال و بختیاری صادر شده و اصلاح الگوی مصرف نیروی انرژی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز