رئیس زندان خبر داد:

برگزاری جشن گلریزان در شهرستان لردگان

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۶:۴۵
کد خبر: ۴۲۴۱۶۷
برگزاری جشن گلریزان در شهرستان لردگان
رئیس زندان و امور تأمینی و تربیتی شهرستان لردگان از برگزاری جشن گلریزان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد ؛ رمضان‌ابراهیم محمدی در نشست برنامه‌ریزی جشن گلریزان در شهرستان لردگان اظهار کرد: در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، جشن گلریزان در شهرستان لردگان برگزار خواهد شد.

رئیس زندان و امور تأمینی و تربیتی شهرستان لردگان گفت: جشن گلریزان سیزدهم تیرماه سال جاری با حضور مسؤولان، مردم و خیران در شهرستان لردگان برگزار و در تلاش هستیم امسال کمک بیشتری به زندانیان جرایم غیرعمد ارائه شود.

وی با اشاره به اهمیت حمایت خیران از زندانیان جرایم غیرعمد ادامه داد: این جشن همزمان با بیست و هفتم ماه مبارک رأس ساعت 17 عصر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان برگزار و مشارکت خیران، نیکوکاران و مسؤولان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد لازم است.

محمدی افزود: در سال گذشته با کمک‌های خیران و ستاد دیه چهارمحال و بختیاری 24 زندانی جرایم غیرعمد در شهرستان لردگان با مبلغ 235 میلیون تومان آزاد شدند و امسال نیز 61 زندانی جرایم غیرعمد داریم که با مبلغ بدهی 4 میلیارد تومان و با کمک‌های خیران و مردم نوع‌دوست شهرستان لردگان زمینه آزادی آن‌ها فراهم خواهد شد تا در روز عید فطر به کانون گرم خانواده خود برگردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز