در پیام پرسنل شرکت شهرک های صنعتی آمده است؛

قدس دفتر خونین انقلاب است /قدس ، یکی از مهم‌ ترین اهرم های مسلمانان و حق طلبان دنیا

۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۷:۳۵
کد خبر: ۴۲۴۸۵۶
قدس دفتر خونین انقلاب است /قدس ، یکی از مهم‌ ترین اهرم های مسلمانان و حق طلبان دنیا
در بیانیه مدیریت و پرسنل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرا رسیدن روز قدس آمده است ؛ قدس دفتر خونین انقلاب است .

به گزارش برنا از شهرکرد؛ مدیریت و پرسنل شرکت شهرک های صنعتی از مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری برای حضور پرشور و شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

در بیانیه مدیریت و پرسنل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری  آمده است:

بسمه تعالی

« وَلَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلَا یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ…؛» (سوره توبه ، آیه ۱۲۰)

"روز قدس تنها مختص فلسطین نیست ، روز اسلام است"  امام خمینی (ره)

اکنون که جهان اسلام در آتش تفرقه و افراط گری دشمنان اسلام گرفتار و ضرورت دنیای اسلام، حفظ وحدت بین امت اسلامی برای دفع فتنه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب است پس روز جهانی قدس ، که میراث و یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار بیداری اسلامی در قرن حاضر است را باید روز پیوند اسلام ،مسلمین و تمامی ملت های آزاده و آزادی خواهان جهان برای دفع ظلم و ستم و روز همدلی و همبستگی با ملت مظلوم ،ستم دیده و رنج کشیده فلسطین دانست.

قدس دفتر خونین مقاومت است که برگ، برگ آن نماد حماسه‌ای جاودان و مظلومیتی بی نهایت است. قدس، نماد حق‌خواهی مردمی است که خونشان سنگفرش سرزمین زیتون است و "سنگ" ابزار جنگشان برای بیرون راندن اهریمن متجاوز. و روز قدس یادگاری ارزشمند از امام مسلمین است تا اذهان به خواب رفته و در تاریکی غرق شده جهان اسلام را متوجه اهمیت موضوع اشغال فلسطین و اعمال خبیثانه رژیم سفاک صهیونیستی نماید.

روز جهانی قدس امسال در حالی از راه می رسد که وجدان های آگاه و دیدگان هوشیار مردم جهان شاهد یکی از فجیع ترین نسل کشی ها و قتل و غارت های ضد بشری رژیم دیکتاتور آل سعود علیه یمن و مردم بی گناه آن به نیابت از دژخیمان صهیونیست است؛ و نیز شاهد ادامه اشغالگری و ظلم بی شرمانه علیه آوارگان بی دفاع و مردم بی پناه و مظلوم غزه و فلسطین هستیم که نشان از ترس و درماندگی و استیصال صهیونیسم در مقابل مقاومت اسلامی و شجاعت مثال زدنی مردم بی دفاع و بی پناه فلسطین است.

یکی از مهم‌ ترین اهرم های مسلمانان و حق طلبان دنیا در دفاع از مساله فلسطین و اتحاد مسلمین در مبارزه با دولت نامشروع اسراییل، «روز قدس» است.

مدیریت و پرسنل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری نیز همانند سال‌های گذشته در کنار سایر اقشار مختلف مردم، امسال با انسجام و قوت در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهد کرد و ضمن محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و حامیان غربی-آمریکایی آن؛از خانواده بزرگ صنعت،فعالان اقتصادی، صنعتگران ،کارآفرینان و نیز فعالین حوزه صنعت بویژه مردم ولایت مدار استان دعوت می‌کنیم تا با حضور حماسی در راهپیمایی این روز انزجار خود را از تکفیرهای داعش و وحشی‌گری‌های این رژیم منحوس وتوطئه‌های آن نشان دهند و هم‌بستگی خود را با با جبهه مقارمت اسلامی وملت مظلوم فلسطین به نمایش گذارند.

نصرمن الله وفتح القریب - من الله التوفیق - (10/04/95)

"مدیریت و پرسنل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری”

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز