مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری:

کمک ۵ میلیارد تومانی به زندانیان جرائم غیرعمد

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۵:۲۱
کد خبر: ۴۲۶۸۵۵
کمک ۵ میلیارد تومانی به زندانیان جرائم غیرعمد
مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: ۵ میلیارد و ۱۶۸ میلیون تومان به زندانیان ۲ شهرستان کمک شد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ عبدالرحمان توفیقیان با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در استان اظهارداشت: در راستای برگزاری جشن گلریزان در 2 شهرستان بروجن و لردگان 5 میلیارد و 168 میلیون تومان به آزادی 140 زندانی جرائم غیرعمد کمک شد.

وی با بیان اینکه امسال در این شهرستان 145 میلیون تومان برای آزادی 55 زندانی جمع‌آوری شده است، افزود: سال گذشته در شهرستان لردگان با مشارکت خیران و مسئولان ستاد دیه استان برای آزادی 24 زندانی جرائم غیرعمد 235 میلیون تومان در این شهرستان جمع‌آوری شد.

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با مشارکت خیران و مسئولان شهرستان بروجن نیز 5 میلیارد و 23 میلیون تومان برای آزادی 85 زندانی جرائم غیرعمد کمک شد.

توفیقیان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و ایجاد همدلی و وحدت میان خیران و مسئولان استان است.

وی در ادامه خواستار مشارکت مردم در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان شد و گفت: هیچ کس از آسیب و حادثه مصون نیست و بایستی فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در جامعه ترویج و تقویت شود.

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: جشن گلریزان فرصت مغتنمی برای تحکیم فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است و باید هرکس با توجه به توان و بضاعت خود وارد این عرصه شود و برای آزاد سازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد نیز گام بردارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز