مدیرکل محیط زیست خبر داد:

کمبود نیروی محیط‌بان در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۱:۲۲
کد خبر: ۴۲۸۵۵۳
کمبود نیروی محیط‌بان در چهارمحال و بختیاری
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از کمبود نیروی محیط‌بان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از شهرکرد؛ شهرام احمدی  اظهار کرد: استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از مسؤولان حفاظت محیط زیست این استان از پارک ملی و منطقه حفاظت شده تنگ صیاد بازدید کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: این استان از جذابیت‌ها، تنوع زیستی و چشم‌اندازهای بکر زیادی برخوردار است و استاندار چهارمحال و بختیاری از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل فعال در حفاظت محیط زیست استان قدردانی کرد.

وی بیان داشت:  محیط‌بانان این استان با وجود مشکلات و سختی‌های فراوان، همچنان با اشتیاق و از جان‌گذشتگی در راه حفظ سرمایه‌های خدادادی و ملی به نحو مطلوب انجام وظیفه می‎‌کنند.

احمدی تصریح کرد: کمبود نیروی محیط‌بان، بودجه، حقوق و مزایای پرسنل محیط زیست به ویژه محیط‌بانان، مشکلات مربوط به کم‌آبی و خشک‌سالی، تجهیز مناطق به تکنولوژی‌های نوین پایش، نظارت و حفاظتی، احیای مناطق، کمبود خودرو و تجهیزات از جمله مشکلات محیط زیست چهارمحال و بختیاری است.

وی ادامه داد: استاندار چهارمحال و بختیاری پس از این بازدید برای رفع کردن مشکلات مطرح شده قول مساعد داد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: این استان دارای گونه‌های گیاهی و جانوری فراوان و کمیاب است و حفاظت و صیانت از این سرمایه‎‌های ملی لازم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز