مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال بختیاری:

بازارچه ویژه فروش محصولات بانوان در فرخشهر راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۴۹:۱۰
کد خبر: ۴۲۸۵۸۹
بازارچه ویژه فروش محصولات بانوان در فرخشهر راه‌اندازی می‌شود
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال بختیاری گفت: همزمان با دهه کرامت نمایشگاه و فروشگاه دائمی توانمندسازی زنان فرخشهر در این شهر راه‌اندازی می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از شهرکرد؛  فاطمه دوستی با بیان اینکه بازارچه تولیدات زنان فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های زنان ما است، اظهار کرد: در این بازارچه غرفه هنرمندان، فروشگاه مجازی، گردشگری، اغذیه سبز، عکاسی، محصولات کشاورزی، تولیدت صنایع دستی و فرش و سازمان‌های مردم نهاد راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال بختیاری ایجاد اشتغال، معرفی توانمندی‌های بانوان، ایجاد بازار فروش، شناخت یکدیگر تولیدکنندگان و تبادل تجربیات و برگزاری کارگاه‌های آموزشی را از مهم‌ترین دستاوردهای این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: راه‌اندازی این بازارچه در بالا بردن توان اقتصادی بانوان و زنان هنرمند این استان نقش بسزایی دارد.

وی فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال را بسیار با اهمیت برشمرد و افزود: توانمندسازی زنان با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند راه‌حل مناسبی در جهت کارآفرینی و تقویت اقتصاد خانواده باشد.

دوستی با اشاره به برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با آغاز هفته عفاف و حجاب برنامه‌های مختلف فرهنگی، معنوی و بصیرتی در چهارمحال و بختیاری اجرا خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال بختیاری ادامه داد: همزمان با هفته گرامیداشت عفاف و حجاب و در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین بانوان به ویژه نسل جدید نمایشگاهی از محصولات عفاف و حجاب در این استان برپا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز