امام جمعه شهرکرد:

امر به عفاف و حجاب جهاد عصر حاضر است

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۲:۲۸
کد خبر: ۴۲۹۸۶۹
امر به عفاف و حجاب جهاد عصر حاضر است
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: امر به رعایت عفاف و حجاب و نهی از بی حجابی و بی عفتی دو فریضه واجب و جهاد زمان حاضر ما است.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در تجمع مدافعان حریم خانواده در میدان امامزادگان دو معصوم (ع) شهرکرد افزود: انقلاب اسلامی برای احیای واجب های دین شکل گرفت و برهمین اساس ضروری است تا هرچه در توان داریم در مسیر پیاده سازی احکام الهی و دین اسلام به کار گیریم.

وی ادامه داد: امربه معروف و نهی از منکر دو فریضه واجب در جامعه اسلامی است و انتظار می رود تا این فریضه ها در جامعه احیا شود.

ححت الاسلام نکونام با اشاره به احادیث ائمه معصومین (ع) در خصوص اهمیت عفاف و حجاب تصریح کرد: در دین اسلام تاکید بسیاری بر رعایت عفاف و حجاب شده و باید در این خصوص افراد را آگاه کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به هجمه های فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا و دشمنان نظام اسلامی مترصد آن هستند تا با اشاعه فرهنگ مبتذل غرب ارزش های نورانی قرآن را از جامعه بگیرند که هوشیاری مردم را می طلبد.

نکونام، برگزاری تجمع های دفاع از حریم خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب را گام موثری در خنثی سازی هجمه های دشمن دانست و افزود: نقش آفرینی مردم استان در صحنه های مختلف انقلاب چشمگیر است.

راهپیمایی و تجمع دفاع از فرهنگ عفاف و حجاب روز دوشنبه با حضور جمعی از مردم ولایتمدار شهرکرد با سر دادن شعار 'یا فاطمه شعار ماست، حجاب افتخار ماست' و 'حجاب زن، غیرت شوهر اوست' برگزار شد.

نظیر این تجمع و راهپیمایی در سایر شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

روز 21 تیرماه یادآور قیام تاریخی مردم مشهد در مقابله با طرح استعماری کشف حجاب رضاخان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز