اصناف شهر فرادنبه مهیای استقرار در شهرک صنعتی این شهر می‌شوند

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۲۳:۲۸:۴۰
کد خبر: ۴۳۳۷۶۷
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی فردانبه از مهیا شدن اصناف این شهر جهت استقرار پس از تکمیل شدن زیر ساخت ها مورد نیاز ،در این شهرک صنعتی خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد ؛  علیرضا شفیع زاده با بیان اینکه استقرار واحدهای صنفی و خدماتی در نواحی و شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفته است ،افزود: طرح‌های اجرایی برای استقرار اصناف در قالب اصناف تولیدی و خدماتی در سراسر نواحی و شهرک های صنعتی استان در دستور کار این شرکت قرار گرفته و به صورت ویژه اجرایی می شود.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از آنجا که وجود واحدهای صنفی و خدماتی در ورودی برخی از شهرها موجب بر هم زدن نظم شهری و حتی ایجاد ترافیک و آلودگی‌های صوتی شده است بر آن شدیم تا با استقرار این واحدهای صنفی و خدماتی در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان باعث بهبود فضای کسب و کار و تسهیل در ارائه خدمات به صنوف ‌شویم.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی فرادنبه دارای 42 هکتار مساحت است، بیان کرد: شهرک صنعتی فرادنبه دارای 53 قرارداد منعقده که از این تعداد 13 واحد صنعتی آن دارای پروانه بهره برداری بوده و با اشتغال 75 نفر و 41 میلیارد ریال سرمایه گذاری دارای پتانسیل مناسبی برای طرح استقرار واحدهای صنفی و خدماتی شهر فردانبه در شهرک صنعتی این شهر را دارا می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری هدف از بازدید این شهرک صنعتی را بررسی شرایط زیر ساختی آن عنوان و تصریح کرد:  شهرک صنعتی فرادنبه دارای زیر ساخت های از قبیل:آب ،برق گاز و تلفن بوده که به لحاظ زیر ساختی از شرایط مطلوبی برخوردار و بزودی با استقرار واحدهای صنفی و خدماتی در آن توسعه پایداری پیدا خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز