معاون دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خبر داد

شهرکرد میزبان مسابقات والیبال و فوتبال دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۴:۲۱
کد خبر: ۴۳۳۷۷۵
شهرکرد میزبان مسابقات والیبال و فوتبال دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: مسابقات والیبال و فوتبال دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به میزبانی شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش برنا از شهرکرد ؛مهرداد شهرانی  اظهار کرد: مسابقات والیبال و فوتبال دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به میزبانی شهرکرد برگزار خواهد شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: مسابقات والیبال و فوتبال دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در بخش پسران از 30 تیرماه به مدت یک هفته در مجتمع ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار و نفرات برتر معرفی خواهند شد.

وی بیان داشت: این دوره از مسابقات با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور در دو رشته ورزشی والیبال و فوتبال در شهرکرد برگزار و ورزشکاران برای کسب عنوان قهرمانی باهم به رقابت می‌پردازند.

شهرانی عنوان کرد: ورزش یک مقوله فرهنگی است و اخلاق و منش پهلوانی جایگاه ویژه‌ای در ورزش دارد و توسعه فرهنگ ورزش باعث ایجاد روحیه نشاط در بین جوانان خواهد شد.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای اسکان ورزشکاران و برگزاری مسابقات والیبال و فوتبال دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور صورت گرفته است و امید است ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در این دوره از مسابقات خوش بدرخشند و عنوان خوبی را کسب کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از ظرفیت علمی و پژوهشی بالایی برخوردار است.

نظر شما