مهمترین راهبرد قرارگاه جهادی تربیت و آموزش نیروی انتظامی :

تربیت نیروی انسانی کارآمد با استفاده از روش ها و ابزار نوین

۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۳:۱۰
کد خبر: ۴۳۸۳۷۲
تربیت نیروی انسانی کارآمد با استفاده از روش ها و ابزار نوین
فرمانده انتظامی استان گفت:مهمترین راهبرد قرارگاه تربیت و آموزش تربیت نیروی انسانی کارآمد با استفاده از ابزار و روش های نوین است.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ سردار"غلامعباس غلامزاده" در جلسه قرارگاه جهادی ارتقاء تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: تشکیل قرارگاه جهادی ارتقاء تربیت و آموزش در ناجا اقدامی بسیار مهم و ابتکاری ارزنده برای ایجاد تحول اساسی در بحث آموزش و مهارت کارکنان است و افزایش دانش کارکنان موجب بهره وری سازمانی و کاهش هزینه ها می شود.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال وبختیاری افزود: از آنجا که عزم و اراده جدی در سطح مسئولان عالی ناجا برای ایجاد تحول اساسی در زیرساخت های آموزشی و استفاده از ابزارها و دانش نوین درسازمان وجود دارد این موضوع می تواند نوید دهنده حرکت جهشی پلیس به سمت تربیت نیروهای زبده و متناسب با وظایف و مآموریت ها باشد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: حرکت سریع به سمت ارتقاء سطح آموزش و مهارت کارکنان با استفاده از روش ها و ابزارهای نوین، بومی سازی آموزش ها و متناسب سازی متون آموزشی با نوع ماموریت ها و شرایط اقلیمی و جغرافیایی ضروری و مورد تاکید است و افزایش سطح آموزش و مهارت کارکنان ناجا به ویژه سرانگشتان سبب افزایش کیفیت خدمات انتظامی و رضایت مندی مردم خواهد شد.

سردار "غلامزاده" نظارت دقیق و مستمر بر زیر مجموعه کاری را شاخصه مدیریت کارآمد دانست و افزود: هر چقدر نظارت ها در محیط کاری دقیق تر و همراه با هوشیاری و رعایت اصول اخلاقی و درعین حال با حفظ شآن کارکنان باشد سلامت محیط کاری نیز به طور ملموسی افزایش می یابد.

رئیس قرارگاه جهادی ارتقاء تربیت و آموزش انتظامی استان با تآکید بر تربیت کارکنان حرفه ای و توانمند، بیان داشت: فرماندهان و مدیران آموزشی می بایستی با تغییرات اساسی در نوع و کیفیت مطالب آموزشی و استمرار آموزشهای موثر و هدفمند، تحقق این هدف مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: به لطف اقدامات جهادی این قرارگاه در سطح فرماندهی انتظامی استان آثار و برکات این تلاش ها، مشهود و ملموس بوده و شاهد ارتقاء عملکرد در حوزه های مختلف، کاهش آسیب ها و تلفات نیروهای خودی و در مجموع ارتقاء سطح آمادگی و هوشیاری کارکنان هستیم .

گفتنی است،در ابتدای این جلسه سرهنگ "ابراهیم رهیده" دبیر قرارگاه جهادی ارتقاء تربیت و آموزش استان گزارشی از روند اقدامات و فعالیت هایی این قرارگاه ارائه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز