به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک؛

بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان از شهرک صنعتی شهرکرد

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۱۰:۴۰:۴۹
کد خبر: ۴۴۳۶۲۵
بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان از شهرک صنعتی شهرکرد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به مناسبت 21 مردادماه روز حمایت از صنایع کوچک با حضور در شهرک صنعتی شهرکرد از چهار واحد صنعتی مستقر در این شهرک دیدن و از نزدیک در جریان چرخه تولید محصول و فرایند بازاریابی و فروش و صادرات محصولات قرار گرفت.

به گزارش برنا از شهرکرد ؛  حجت الاسلام و المسلمین نکونام در این دیدار با اشاره به 21 مردادماه رور حمایت از صنایع کوچک گفت: امروز به منظور مشاهده ظرفیت‌های قابل توجه صنعتی استان در مجموعه شهرک صنعتی شهرکرد حضور یافتم.

امام جمعه شهرکرد با قدردانی از زحمات و تلاش‌های واحدهای صنعتی از جمله کارخانه برفاف شهرکرد افزود: کارخانه برفاب یکی از مجموعه‌های ارزشمند و فعال در استان است که تولیدات خوب و ارزشمندی را به بازار داخل و خارج عرضه می‌کند و می‌کوشد که در خدمت اقتصاد مقاومتی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان واحدهای صنعتی و کارخانه‌جات را همانند دیگر مجموعه کشور مواجه با مشکلات و کمبودهایی دانست و خاطرنشان کرد: دولتمردان و مسئولان و متولیان أمر باید مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی را مورد توجه ویژه قرار بدهند و در جهت رفع مشکلات آن ها تلاش کنند.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: دولتمردان اقدامات و فعالیت‌هایی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی انجام داده‌اند اما باید به این حرکت‌ها شتاب و سرعت بیشتر بخشیده شود تا شاهد آثار و برکات آن در جامعه باشیم و مدیران و تلاشگران عرصه صنعت و تولید نیز با نشاط و شادابی و دل‌گرمی بیشتر به کار خود ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در پایان این دیدار از زمینی که برای ساخت مسجد در شهرک صنعتی شهرکرد اختصاص داده شده بود، دیدن کرد.

در این بازدید رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری و مدیران کارخانه و کارشناسان مربوطه حضور داشتند و در هر بخش توضیحات لازم را ارائه کردند.

خط تولید لوازم خانگی از جمله بخش هایی بود که مورد بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد قرار گرفت. در این خط تولید، نحوه تولید بخشهای مختلف لوازم خانگی و آزمون‌های آن از نزدیک به نمایش گذاشته شد.

خط تولید مصنوعات یک‌بار مصرف و خط تولید اکسید روی که در ساخت کاشی و سرامیک استفاده خواهد شد و خط تولید نیترات پتاسیم که در بسیاری از سوخت موشک‌ها استفاده می‌شود از دیگر بخش‌های بود که نماینده ولی‌فقیه در استان از آن‌ها دیدن کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز