در نخستین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی:

رونمایی از آثار مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۱:۴۷:۴۹
کد خبر: ۴۴۴۳۲۶
رونمایی از آثار مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
آثار هنری و ادبی هشت نفر از مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛  منتخبین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی با حضور مسوولان کشوری و استانی در بیستمین روز از مردادماه 95 معرفی شدند.

گفتنی است؛  210 اثر از سراسر کشور به به دبیر خانه این جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری ارسال شد که توسط داوران مورد داوری قرار گرفت و در دو بخش کتاب‌های چاپ شده و کتاب‌های آماده چاپ معرفی شد.

در این جشنواره 14 عنوان کتاب آماده چاپ رونمایی شد و از هر عنوان 2 هزار نسخه چاپ و در مجموع 28 هزار نسخه از این کتب در کشور توزیع خواهد شد که از این میان 6 عنوان از این کتابها متعلق به مربیان و اعضای کانون استان بود.

 بر این اساس ، فاطمه صالحی با  داستان کودک "نصیحت ننه ماهی" با تصویر گری نوشین فرهادی، معصومه مهری قهفرخی با مجموعه شعر کودک "گنبد خورشید" با تصویر گری اشرف کلاهی، شعله ایل بیگی پور با مجموعه شعر کودک "بوی سیب استجابت" و با تصویر گری نوشین فرهادی، امیر رضا نظری با داستان کودک "هدیه" با تصویر گری نوشین فرهادی و لیلا جعفری  قهفرخی با مجموعه شعر کودک " زائر بهار" با تصویر گری سمیه حیدری از جمله آثار چاپ شده در این جشنواره محسوب می شود. 

گفتنی است ، ریحانه کیوانی مسوول مرکز هفشجان با داستان " خط اول، خط آخر" رتبه ی سوم بخش کتابهای آماده چاپ  در این جشنواره را به خود اختصاص داد.

طیبه شامانی، حمیدرضا شاه آبادی، مجید ملا محمدی و محدثه داوردی نیز از برگزیدگان دیگر این جشنواره بودند.

این جشنواره به مناسبت سالروز میلاد امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و بزرگداشت شاهچراغ با هدف گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره نبوی به ویژه سیره امام رضا (ع)، کمک به انتشار آثار نویسندگان و پرداختن به موضوع‌های مختلف در مورد زندگی امام رضا (ع) برگزار شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز