معاون آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

معرفی تیم‌های برتر مسابقات دانش‌آموزان دختر کشور

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۸:۴۴
کد خبر: ۴۴۵۶۱۷
معرفی تیم‌های برتر مسابقات دانش‌آموزان دختر کشور
معاون آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تیم‌های برتر بیست‌ و هفتمین دوره مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان دختر کشور در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ خدایار قاسم‌پور اظهار داشت: بیست‌ و هفتمین دوره مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان دختر کشور در مقطع ابتدایی از 21 تا 22 مردادماه در قالب 20 تیم در 8 ماده ورزشی برگزار شد.

وی افزود: در نتایج تیمی این دوره از مسابقات تیم استان آذربایجان شرقی، استان البرز و فارس به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تیم استان البرز در این دوره از مسابقات قهرمانی دو و میدانی دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

وی با اشاره به نتایج روز دوم مسابقات بیان کرد: در ماده دو 200 متر نهایی ثمین جعفرزاده از آذربایجان شرقی، مینا صالحی از البزر و مونا آقازاده از آذربایجان شرقی، در ماده پرتاب توپ فاطمه درخشان از خوزستان، آرزو عبدالهی از چهارمحال و بختیاری و سوسن ابراهیم‌آبادی از کرمان و در ماده امدادی 4 در 100 تیم آذربایجان شرقی، تهران و خراسان رضوی موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز