معاون آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

معرفی تیم‌های برتر مسابقات دانش‌آموزان دوره متوسطه دختر کشور

۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۵:۱۹:۴۳
کد خبر: ۴۴۸۲۶۲
معرفی تیم‌های برتر مسابقات دانش‌آموزان دوره متوسطه دختر کشور
معاون آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تیم‌های برتر بیست و هفتمین دوره مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان مقطع متوسطه دختر کشور در چهارمحال و بختیاری معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ خدایار قاسم‌پور افزود: بیست و هفتمین دوره مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول و دوم کشور با حضور 221 ورزشکار در قالب 38 تیم از 22 استان از 25 تا 27 مردادماه در مجموعه ورزشی شهدای شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات در نتایج تیمی مقطع متوسطه اول استان تهران، خراسان رضوی و فارس و در مقطع متوسطه دوم استان البرز، خراسان رضوی و فارس به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان کرد: استان چهارمحال و بختیاری در مقطع متوسطه دوم و استان زنجان در مقطع متوسطه اول موفق به کسب کاپ اخلاق شدند.

قاسم‌پور با اشاره به پایان این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: بیست و هفتمین دوره مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان کشور با حضور 133 تیم و 1450 ورزشکار دو و میدانی در مجموعه ورزشی شهرکرد از 10 تا 28 مردادماه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با شعار "رضایت، امنیت، سلامت از منزل به منزل" برگزار شد، گفت: مسابقات در 3 مقطع تحصیلی شامل از 10 تا 13 مردادماه ویژه پسران مقطع ابتدایی، 14 تا 18 ویژه پسران مقطع متوسطه اول و دوم، 20 تا 23 مردادماه ویژه دختران مقطع ابتدایی و 24 تا 28 ویژه دختران مقطع متوسطه اول و دوم برگزار شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری مطلوب مسابقات تصریح کرد: در این دوره 2 افتتاحیه بزرگ، 4 جُنگ شادی و 18 اختتامیه با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز