بهره برداری ازسه مدرسه خیرساز در مناطق محروم کوهرنگ

۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۸:۳۴
کد خبر: ۴۶۲۶۵۹
بهره برداری ازسه مدرسه خیرساز در مناطق محروم کوهرنگ
رئیس آموزش و پرورش کوهرنگ از تکمیل و بهره برداری سه مرکز آموزشی مقطع ابتدایی در مناطق روستایی عشایری 'چفت قعله'،'دره مولا' بخش بازفت و روستای'تلو' سرآقاسید این شهرستان خبرداد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛  کورش اکبری گفت: مدرسه سه کلاسه روستای 'دره ملا' بخش بازفت در زمینی به مساحت یکهزارمترمربع و زیربنای 180 مترمربع با اعتباری افزون بر2 میلیارد ریال با همت خیرین مدرسه ساز در این منطقه محروم احداث شده است.

وی زیربنای مدرسه 2 کلاسه منطقه روستایی چفت قلعه را 150 مترمربع با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: هزینه ساخت این بنای آموزشی را خیران نیکوکار استان تهران برعهده گرفته اند.

رئیس آموزش و پرورش کوهرنگ افزود: مرکز آموزشی 2 کلاسه خیرساز مقطع ابتدایی روستای'تلو' منطقه سرآقاسید شهرستان نیز با زیربنای 80 مترمربع و 800 میلیون ریال اعتبار توسط خیرین مدرسه ساز تکمیل و تحویل شده است.

اکبری، تعداد دانش آموزان شهرستان کوهرنگ را 6 هزار و 500 دانش آموز اعلام کرد و گفت: این تعداد دانش آموز در 185 مرکز آموزشی مشغول تحصیل هستند.

کوهرنگ از توابع استان چهارمحال و بختیاری در 95 کیلومتری شهرکرد قرار دارد که بدلیل کوهستانی و برفگیر بودن به شهرستان یخی کشور معروف است.

نظر شما