در دبیرستان میثاق زنجان؛

نمایشگاه عکس وقایع انقلاب اسلامی ۵۷ برگزار شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۱۸:۱۶
کد خبر: ۸۰۳۸۳۹
نمایشگاه عکس وقایع انقلاب اسلامی ۵۷ برگزار شد
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه عکس وقایع انقلاب اسلامی 57 در دبیرستان میثاق کوچه بینش زنجان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری، نمایشگاه عکس وقایع انقلاب اسلامی 57 از یکم لغایت چهارم بهمن ماه 97 در دبیرستان میثاق کوچه بینش زنجان در حال برگزاری است.

مهدی خدایی؛ مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان هدف از برگزاری این نمایشگاه را بزرگداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب عنوان کرد و افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به حتم می‌تواند نقش به‌سزایی در بیان خاطرات دوران انقلاب داشته و همچنین راهی مناسب برای یادآوری خاطرات آن روزهای عظیم و ارزشمند نیز باشد.

خدایی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری با محوریت انقلاب اسلامی به منظور آشنایی جوانان با آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بدون شک یکی از اولویت‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی، شناساندن و معرفی فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل سوم و چهارم انقلاب است که آن دوران با شکوه و عظیم را درک نکرده‌اند.

وی گفت: 31 عکس موجود در این نمایشگاه در ابعاد 35*50 می باشند که توسط انجمن عکاسان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شده است در معرض بازدید دانش‌آموزان دبیرستان میثاق قرار گرفته است.

خدایی یادآور شد: این عکس‌ها، تظاهرات‌های مردمی ضد حکومت طاغوت، بازگشت امام خمینی (ره) به وطن و سایر صحنه‌های ناب حماسه بزرگ ملت ایران را به زبان تصویر تبیین و توصیف می‌کند.

لازم به یادآوری است: نمایشگاه عکس وقایع انقلاب اسلامی 57، از یکم لغایت چهارم بهمن ماه 97 در دبیرستان میثاق کوچه بینش زنجان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز