سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

همزمان با ایام‌الله دهه فجر؛ ۹۶ پروژه کشاورزی در استان زنجان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۰:۳۱:۱۹
کد خبر: ۸۰۴۴۷۶
همزمان با ایام‌الله دهه فجر؛ ۹۶ پروژه کشاورزی در استان زنجان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد
دکتر حسین جعفری از افتتاح و بهره‌برداری از 96 پروژه کشاورزی به مناسبت دهه مبارک فجر در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: برای این تعداد پروژه در مجموع بالغ بر 97 میلیارد و 616 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است و بهره‌برداری از آن ها اشتغالزایی و تثبیت اشتغال یک هزار و 807 نفر را به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به افتتاح 58 پروژه آب و خاک و امور زیربنایی با سرمایه‌گذاری 36 میلیارد و 640 میلیون تومان طی ایام‌الله دهه فجر در استان خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این پروژه ها تثبیت اشتغال یک هزار و 594 نفر و صرفه‌جویی 5.3 میلیون متر مکعبی آب را به دنبال دارد.

وی عنوان کرد: به مناسبت دهه فجر همچنین 25 پروژه در حوزه تولیدات دامی با اشتغالزایی 116 نفر و سرمایه‌گذاری 49 میلیارد و 340 میلیون تومان در سطح استان زنجان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید به طوری که با افتتاح این تعداد پروژه، سالانه 22 هزار و 465 تن به تولیدات دامی استان افزوده می‌شود.

دکتر جعفری در ادامه از افتتاح 7 پروژه با اشتغالزایی 44 نفر در حوزه شیلات و آبزیان خبر داد و بیان داشت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر 2 پروژه نیز در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی استان زنجان افتتاح می شود که اشتغالزایی 38 نفر را به دنبال داشته و موجب افزایش 32 هزار تنی تولید آب آشامیدنی بسته‌بندی و همچنین افزایش یک هزار و 500 تنی ظرفیت ذخیره‌سازی انواع محصولات کشاورزی استان می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در پایان به افتتاح 4 واحد گلخانه‌ای‌ با اشتغالزایی 15 نفر طی دهه مبارک فجر در استان اشاره کرد و تولید بالغ بر 8 میلیون اصله نشاء گوجه‌فرنگی و 383 تن افزایش تولید سبزی و صیفی را از آثار افتتاح این تعداد پروژه گلخانه‌ای برشمرد.

 

 
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز