همزمان با سراسر کشور:

جشن چهل سالگی انقلاب در مدارس بخش زنجانرود

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۶:۵۵
کد خبر: ۸۰۹۹۷۹
جشن چهل سالگی انقلاب در مدارس بخش زنجانرود
در این مراسم ولی بیگلوئی سرپرست بخشداری زنجانرود به عنوان سخنران ضمن خوش آمدگویی به مسئولین و گرامیداشت ایام ا... دهه فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جشن چهل سالگی انقلاب در مدارس بخش زنجانرود همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

مراسم زنگ انقلاب در بخش زنجانرود در دبیرستان استاد شهریار نیک پی با حضور اعضای شورای اداری زنجانرود ، شورای بخش و دانش آموزان برگزار شد.

در این مراسم ولی بیگلوئی سرپرست بخشداری زنجانرود به عنوان سخنران ضمن خوش آمدگویی به مسئولین و گرامیداشت ایام ا... دهه فجر ؛ یاد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی داشتند. عنوان نمودند بعد از گذشت 40 سال آثار و نتایج و برکات این انقلاب در داخل مرزهای ایران اسلامی و خارج از آن مشاهده می کنیم عنوان نمودند ایران در مقطع فعلی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و بدخواهان و دشمنان نظام در ایام چهل سالگی انقلاب با یک جنگ ترکیبی پیچیده از نظر روانی و اقتصادی امید و اعتماد به نفس مردم را نشانه گرفته اند و تلاش نظام سلطه برای بزرگ نمایی کاستی ها و مشکلات مردم به صورت گسترده و هدفمند آغاز شده و تا به زعم شیطانی خود بتواند از رشد ناسازگاری ها مردمی استفاده کنند اما با الطاف الهی و بصیرت و هوشمندی مردم این توطئه و جنگ روانی و اقتصادی نیز خنثی خواهد گردید .

در دهه فجر باید عملکرد مسئولین به گوش مردم برسد تا مردم بدانند کارگزاران حکومت اسلامی و دولتمردان دولت تدبیر و امید چه تلاش هایی انجام می دهندو از این رهگذر نشاط و امیدواری در مردم زنده شود. در ادامه ولی بیگلوئی سرپرست بخشداری زنجانرود ضمن ارائه برخی از آمار های بین المللی در خصوص شاخص های علمی ، صنعتی ، ورزشی و ... که ایران در رتبه های بالای جهانی قرار داشت از عملکرد 40 سال نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز