خیابان دکل در ناحیه منفصل شهری نایسر آسفالت و بهسازی شد 

۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۶۸۸۴۹
خیابان دکل در ناحیه منفصل شهری نایسر آسفالت و بهسازی شد 
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از آسفالت و بهسازی خیابان دکل واقع در ناحیه منفصل شهری نایسر خبر داد و گفت: با 2800 تن آسفالت ، 18 هزار مترمربع از خیابان دکل بهسازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛بهزاد ریحانی فرد گفت: خیابان دکل در نایسر آسفالت شد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج بیان کرد: یکی از مهم ترین مطالبات شهروندان آسفالت و بهسازی معابر و محلات ومعابر است.

مهندس بهزاد ریحانی فرد اظهار داشت: خیابان دکل یکی از عریض ترین خیابان های واقع در ناحیه منفصل شهری نایسر بوده که طول آن 800 متر و عرض آن 10 نیم ومتر در دو لاین و دارای رفیوژ وسط به متراژ 10 متر است.

وی خاطرنشان کرد: اواخر فصل عمرانی سال گذشته آسفالت و بهسازی یک لاین خیابان دکل انجام شد و عملیات آماده سازی جهت آسفالت لاین دیگر آن نیز امسال دردستور کار قرار گرفت .

مهندس ریحانی فرد از آسفالت و بهسازی خیابان دکل واقع در ناحیه منفصل شهری نایسر خبر داد و گفت: 18 هزار مترمربع از خیابان دکل با 2800 تن آسفالت؛ بهسازی شد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: برای انجام آسفالت خیابان دکل عملیاتی نظیر 3 هزار و 600 مترمکعب اساس و 3 هزار مترطول جدول گذاری انجام شده است.

وی اعلام کرد عملیات آماده سازی چندین خیابان در سطح ناحیه منفصل شهری نایسرجهت آسفالت و بهسازی در حال اجرا است که امیدواریم با بهسازی این معابر بتوانیم موجبات رضایتمندی ساکنان این ناحیه را فراهم آوریم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز