تاکید فرماندار بر لزوم رشد و توسعه شهرستان سروآباد

۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۰:۵۸
کد خبر: ۴۹۸۴۲۲
تاکید فرماندار بر لزوم رشد و توسعه شهرستان سروآباد
جلسه شورای اداری شهرستان سروآباد با حضور فرماندار و مدیران شهرستانی در محل سالن فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سروآباد، فرماندار شهرستان سروآباد با اشاره به نزدیک شدن سالروز حماسه 9 دی بیان کرد: حماسه 9 دی حمایت از ولایت و ارزشهای انقلاب اسلامی بود که ملت سلحشور ایران در نهم دی وفاداری خود را به نظام مقدس، شهدای والامقام و اندیشه های امام خمینی (ره) و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی به جهانیان به اثبات رساند.

فرماندار شهرستان سروآباد اشرافیت مسئولین به حوزه ی اختیارات خود را یکی دیگر از عناصر مهم در خدمت رسانی مطلوب به مردم عنوان کرد و خاطرنشان کرد: مدیران باید از تمام اتفاقات و رویدادها در حوزه ی تحت نفوذ خود مطلع و پاسخگوی اقدامات صورت گرفته در آن حوزه باشند.

مفاخری برنامه محوری و مدیریت قوی را نیاز اولیه یک مسئول دانست و تصریح کرد: مدیران ادارات به جای گلایه از کمبود اعتبارات، باید با مدیریت جهادی و برنامه ریزی مدون، زمینه را برای انجام اقدامات اساسی فراهم سازند.

نماینده عالی دولت در سروآباد، از انگیزه الهی و تلاش به عنوان دو ویژگی دیگر مسئولین در دولت تدبیر و امید نام برد و افزود: مدیران باید با انگیزه ی الهی و تلاش حداکثری، در جهت توسعه ی شهرستان سروآباد و جذب اعتبارات تلاش کنند.

فرماندار شهرستان سروآباد خطاب به مسئولین گفت: صندلی شورای اداری شهرستان متعلق به مردم و نظام است لذا باید از فرصت خدمت به مردم نهایت بهره را برد زیرا فرصت ها، کوتاه و زمان رفته بی بازگشت است.

علی مفاخری به گلایه مندی مردم از برخی ادارات نیز اشاره کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و ادارات تلاش کنند با نهایت تواضع و احترام با مردم برخورد نمایند.

رئیس شورای اداری شهرستان سروآباد خاطر نشان ساخت: ممکن است ادارات همواره نتوانند انتظارات مراجعین را در حل یک مشکل پاسخگو باشند اما می توانند با رفتار حسنه و اخلاق نیک، از ناامیدی و یاس در مردم جلوگیری نمایند.

وی با بیان معنای واژه ی "ارباب رجوع" گفت: آنچه از معنای این واژه برمی آید این است که مردم به عنوان ارباب مسئولین هستند و مسئولین باید به آنان خدمت کنند و هرگز نباید جای این دو با هم تعویض شود.

فرماندار سروآباد تصریح کرد: اگر مردم در جریان تلاش ها و خدمات انجام شده قرار گیرند حمایت خود را از دولت دو چندان خواهند کرد.و افزود مدیران موظفند اقدامات و خدمات دولت را که به نمایندگی نظام در شهرستان انجام شده است را به اطلاع مردم برسانند و همچنین به اجرای طح شهید شوشتری که توسط سپاه قرار است در شهرستان اجرا شود بعنوان یک اقدام بسیار مهم اشاره کنند.

مفاخری ، استقبال از نقد و روحیه ی نقد پذیری را یکی دیگر از ویژگی های مدیران برشمرد و افزود: قرار نیست مسئول همواره مورد تعریف و تمجید قرار گیرد. گاهی نیاز است نقدی صورت گیرد تا مدیر از آن برای اصلاح خود و خدمت بهتر استفاده کند.

رئیس شورای اداری شهرستان ملاک ارزیابی خود از مدیران ادارات را در سه بعد اجرای صحیح سیاست های دولت تدبیر و امید، پیگیری و تلاش برای حل مشکلات مردم و خدمات رسانی به آنان و هماهنگی در همه ی امور دانست و تصریح کرد: مدیران می بایست این سه مورد را ملاک عمل قرار دهند.

 

نظر شما