رئیس سازمان سیما و فضای سبز شهرداری سنندج خبر داد:

تزیین میادین و پارک‌های شهری با ۳۷ هزار گلدان

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۳۸:۵۸
کد خبر: ۸۷۲۳۷۱
تزیین میادین و پارک‌های شهری با ۳۷ هزار گلدان
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: پارک‌ها و میادین سطح شهر سنندج با ۳۷ هزار گلدان و ۱۶ هزار جعبه گل با هدف زیباسازی فضای سبز شهر آراسته شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شرمین شریفی از اتمام طرح گل‌کاری تابستانه با همکاری واحد فضای سبز شهرداری مناطق خبر داد و اظهار داشت: گل‌کاری پارک‌ها و میادین سطح شهر هر ساله با توجه به وضعیت آب و هوایی در چند مرحله انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده بستر گل‌های فصلی در فضای سبز، گل‌کاری در سطح شهر هر سال در سه فصل بهار، تابستان و پاییز انجام می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه در طرح گل‌کاری تابستانه پارک‌ها و میادین سطح شهر سنندج با ۳۷ هزار گلدان و ۱۶ هزار جعبه گل آراسته شد، ادامه داد: دو هزار جعبه گل از این تعداد در سطح شهرداری منطقه یک و هفت هزار گلدان و هزار و ۵۰۰ جعبه گل در حوزه شهرداری منطقه دو کاشته شده است.

شریفی یاداور شد: در قالب این طرح چهار هزار گلدان و چهار هزار جعبه گل در سطح پارک‌های ناحیه ویژه بهاران، سه هزار و ۵۰۰ جعبه گل و ۱۶ هزار گلدان در سطح پارک‌های حوزه شهرداری منطقه سه و چهار هزار جعبه گل و ۱۰ هزار گلدان توسط این سازمان صرف گل‌کاری پارک‌ها و میادین سطح شهر شده است.

وی بیان کرد: کوکب کوهی، آهار، پریوش، اطلسی، اختر، میمون، جعفری، تاج خروس، کاج و غیره از گل‌های استفاده شده در این طرح بوده که متناسب با شرایط آب و هوایی شهر سنندج است انتخاب و هر ساله در سطح گسترده‌ای اجرا می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز