آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمانشاه تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۳:۰۸:۱۷
کد خبر: ۱۱۹۳۶۴۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمانشاه تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی‌ کرمانشاه گفت: خوشبختانه طی روز گذشته موردی از فوت در اثر ابتلا قطعی به کرونا در استان ثبت نشده است.

به گزارش برنا؛ مهدی محمدی، کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی‌ کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین آمار کرونایی استان، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۳ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و ۱۰۶ نفر از بیمارستان پس از بهبودی مرخص شدند.

او با بیان اینکه خوشبختانه طی روز گذشته موردی از فوت در اثر ابتلا قطعی به کرونا در استان نداشتیم، افزود: مجموع جان‌باختگان استان از آغاز اپیدمی کرونا به یک‌هزار و ۸۹۲ نفر رسیده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی‌ کرمانشاه از افزایش آمار بستری‌ها در بیمارستان‌ها خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۳۷۸ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

او در خصوص واکسیناسیون، اضافه کرد: فعلا وزارت بهداشت سری جدید واکسن‌ها را به استان‌ها ارسال نکرده و اعلامی هم برای واکسیناسیون ۶۵ تا ۶۹ ساله‌ها نداشته است، ولی برای تزریق دُز اول ۷۰ ساله‌ به بالاها واکسن در استان موجود است.

او با توصیه به مردم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روز انتخابات، گفت: رعایت فاصله را حتما مدنظر داشته باشند و از ازدحام در مقابل در ورودی و خروجی محل اخذ رأی خودداری کنند، حتما از ماسک استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز