آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمانشاه تا ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۷:۴۴
کد خبر: ۱۱۹۵۱۳۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمانشاه تا ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: هم‌اکنون ۳۳۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که این تعداد نسبت به روز گذشته ۱۴ نفر کمتر است.

به گزارش برنا؛ «مهدی محمدی» روز شنبه با اشاره به فوت ۲ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹، افزود: مجموع جانباختگان در این استان نیز از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و ۸۹۶ نفر رسیده است.

وی تاکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸ مورد بیمار مثبت بستری و ۱۲۵ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که این تعداد نسبت به روز قبل ۲۶ نفر کمتر است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ نفر در مراکز درمانی استان بستری و ۸۰ بیمار هم بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رنگ‌بندی جدید استان‌های کشور را روز پنجشنبه ۲۷ خرداد اعلام کرد که براساس آن هشت شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت نارنجی و ۶ شهرستان دیگر در وضعیت زرد قرار دارند.

شهرستان های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، جوانرود و پاوه در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو، روانسر، صحنه و گیلانغرب در وضعیت زرد قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز