آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمانشاه تا ۲۲ تیر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۲۰۶۳۳۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمانشاه تا ۲۲ تیر ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمانشاه تا 22 تیرماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: هم اکنون ۳۷۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که این تعداد نسبت به روز گذشته ۳۱ نفر بیشتر است.

مهدی محمدی با اشاره به فوت ۲ نفر دیگر در شبانه‌روز گذشته بر اثر ابتلای قطعی به کرونا اظهار کرد: مجموع جان‌باختگان استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و ۹۳۹ نفر رسیده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱ مورد بیمار مثبت بستری و ۱۲۸ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۶۷ نفر کمتر است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۱ نفر در مراکز درمانی استان بستری و ۸۵ نفر پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان صحنه از روز شنبه (۱۹ تیر) از وضعیت زرد کرونایی به نارنجی تغییر یافت.

محمدی افزود: براساس رنگ بندی جدید شهرستان گیلانغرب همچنان قرمز است و شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب، کنگاور، سنقر وکلیایی، هرسین، قصرشیرین، جوانرود، پاوه و صحنه در وضعیت نارنجی به سر می برند.

براساس این گزارش، شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو و روانسر هم در وضعیت زرد قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز