آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمانشاه تا ۲۳ تیر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۱:۲۶
کد خبر: ۱۲۰۶۷۳۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمانشاه تا ۲۳ تیر ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمانشاه تا 23 تیر ماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با اشاره به فوت یک نفر دیگر در شبانه‌روز گذشته بر اثر ابتلای قطعی به کرونا گفت: مجموع جان‌باختگان استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و ۹۴۰ نفر رسیده است.

مهدی محمدی افزود: هم اکنون ۳۹۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که این تعداد نسبت به روز گذشته ۱۱ نفر بیشتر است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱ مورد بیمار مثبت بستری و ۱۳۷ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۱۱ نفر کمتر است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۸ نفر در مراکز درمانی استان بستری و ۹۱ نفر پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

وضعیت شهرستان گیلانغرب قرمز و شهرستان صحنه نارنجی است

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان صحنه از روز شنبه (۱۹ تیر) از وضعیت زرد کرونایی به نارنجی تغییر یافت.

محمدی افزود: براساس رنگ بندی جدید شهرستان گیلانغرب همچنان قرمز است و شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب، کنگاور، سنقر وکلیایی، هرسین، قصرشیرین، جوانرود، پاوه و صحنه در وضعیت نارنجی به سر می برند.

براساس این گزارش، شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو و روانسر هم در وضعیت زرد قرار دارند.

حدود ۳۰ هزار دوز واکسن جدید وارد کرمانشاه شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پیشتر گفته بود: ۲۸ هزار دوز واکسن سینوفارم و یک هزار و ۸۰۰ دوز واکسن برکت وارد این استان شد و در هفته‌های آینده نیز به اندازه کافی واکسن برای اجرای طرح واکسیناسیون عمومی وارد می‌شود.

دکتر ابراهیم شکیبا افزود: هم اکنون تزریق واکسن کرونا در مراکز تجمیعی این استان برای افراد بالای ۶۵ سال آغاز شده است البته افراد واجد شرایط بدون ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir به مراکز تزریق واکسن مراجعه نکنند تا از ازدحام جمعیت جلوگیری بعمل آید.

تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار دوز واکسن کرونا به گروه‌های هدف در استان کرمانشاه تزریق شده است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز