استاندار کرمانشاه :

آمار بستری‌های کرونایی در استان کاملا نگران کننده است

۱۴۰۰/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۰:۳۲
کد خبر: ۱۲۲۸۸۷۳
آمار بستری‌های کرونایی در استان کاملا نگران کننده است
استاندار کرمانشاه گفت: در نشست ستاد ملی کرونا آخرین وضعیت استان ها تشریح شد و متاسفانه تعداد بسیار زیاد بستری‌ های کرونایی وضعیت نگران کننده‌ای را ایجاد کرده است.

به گزارش برنا؛ هوشنگ بازوند روز شنبه در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور و به صورت ارتباط تصویری با استانداران برگزار شد؛ اظهار داشت: ممکن است هفته بعد به قله پیک پنجم برسیم و بیماری به تدریج کنترل شود ولی این امر مستلزم رعایت و همکاری همه جانبه مردم است.

استاندار کرمانشاه در مورد آخرین وضعیت برگزاری اربعین حسینی (ع) نیز گفت: جمع بندی نهایی در مورد راهپیمایی اربعین منوط به دریافت موافقی کتبی از دولت عراق است و این کشور هنوز نظر نهایی را اعلام نکرده است.

وی در دنباله سخنانش بر لزوم توجه به دغدغه های والدین در زمینه بازگشایی مدارس تاکید کرد و گفت: برخی از استان ها در شرایط سخت کرونایی هستند و قطعا باید نگرانی‌های والدین را در نظر گرفت و تا مهرماه تصمیم گیری در مورد این موضوع نهایی می شود.

براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۱۲ شهرستان استان کرمانشاه از روز شنبه (۱۳ شهریور) در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز