استاندار کرمانشاه:

تا پیک ششم کرونا نیامده حتما واکسن بزنید

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۲۳۸۲۴۳
تا پیک ششم کرونا نیامده حتما واکسن بزنید
استاندار کرمانشاه گفت: برای مقابله با کرونا همه باید هر چه سریعتر واکسن بزنند.

به گزارش برنا؛ هوشنگ بازوند امروز (سوم مهر) در آیین نمادین بازگشایی مدارس کرمانشاه با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: سال تحصیلی جدید در حالی آغاز می شود که استان کرمانشاه تاکنون پنج پیک از بیماری کرونا را پشت سر گذاشته که البته پیک آخر بیشترین و سنگین ترین هزینه ها را به استان تحمیل کرده است.

بازوند با بیان اینکه برای مقابله با کرونا باید رفتار خود را تغییر دهیم، گفت: برای مقابله با کرونا همه باید هر چه سریعتر واکسن بزنند. 

استاندار کرمانشاه از آن دسته از مردم استان که تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده اند، خواست  قبل از اینکه پیک ششم کرونا در استان از راه برسد، واکسن بزنند.

وی با تاکید بر اینکه سلامتی اولویت اول هر شخصی است، گفت: بزرگترین سرمایه هر فردی سلامتی اوست، لذا برای مقابله با بیماری همه باید پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و هرچه سریعتر واکسینه شوند.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به نقش مهم استان کرمانشاه در سالهای دفاع مقدس، گفت: مردم این استان در سالهای دفاع مقدس با جان و مالشان در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: مردم استان کرمانشاه در سالهای دفاع مقدس قریب ۱۰ هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی یادآوری کرد: در طول سالهای دفاع مقدس ۸۲۰ دانش آموز و ۱۸۲ معلم در استان کرمانشاه به مقام والای شهادت نائل آمدند.

بازوند با بیان اینکه سالهای دفاع مقدس درس های زیادی برای ما به همراه دارد، گفت: باید از این گنجینه ارزشمند که ریشه در عاشورای حسینی دارد، برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز