استاندار: ادارات دولتی نیازهای خود را از محصولات تولید کرمانشاه تامین کنند

۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۴:۴۲
کد خبر: ۱۳۴۱۱۷۹
استاندار: ادارات دولتی نیازهای خود را از محصولات تولید کرمانشاه تامین کنند
استاندار کرمانشاه گفت: ادارات و دستگاه‌های دولتی در راستای حمایت از اشتغال جوانان و رونق اقتصاد، نیازهای خود را با اولویت خرید محصولات باکیفیت تولید کرمانشاه، تامین کنند.

به گزارش برنا، «بهمن امیری مقدم» در دیدار چهره به چهره با جمعی از صنعتگران و معدنکاران استان اظهار داشت: استان کرمانشاه از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی در حوزه صنعت برخوردار است و حمایت همه جانبه از این بخش، از اولویت‌های جدی مدیریت ارشد استان است.

 وی افزود: بسیاری از تولیدات واحدهای صنعتی استان از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و ادارات باید نیازهای خود را با اولویت این محصولات، تامین کنند.

 استاندار کرمانشاه تاکید کرد: این کار باید با هدف حمایت از اشتغال جوانان کرمانشاهی، رونق تولید و بهبود معیشت مردم در دستور کار ادارات قرار گیرد.

امیری مقدم در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت برنامه ریزی منظم و پایدار برای خرید چغندر تولید کرمانشاه تاکید کرد و افزود: جهاد کشاورزی موظف است به گونه‌ای برنامه ریزی کند که نیاز این کارخانه‌ها با اولویت خرید محصولات چغندرکاران کرمانشاهی تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: اولویت کارخانجات قند استان باید خرید محصول تولیدی کشاورزان کرمانشاهی باشد و در شرایطی که تولید چغندر در استان وجود دارد، واردات از سایر استان‌ها توجیه ندارد.

استاندار کرمانشاه بر ضرورت تامین منظم سهمیه شکر موردنیاز ۸ واحد تولید قند توسط جهاد کشاورزی تاکید کرد.

 

نظر شما