استاندارکرمانشاه:

کاری مهم‌تر از ایجاد شغل وجود ندارد

۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۰۹:۵۰:۰۲
کد خبر: ۳۱۵۴۳۹
کاری مهم‌تر از ایجاد شغل وجود ندارد
بی‌مسولیتی است که برای رفع مشکلات طرح‌های تولیدی راکد اقدامی صورت نگیرد.

دوازدهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه باحضور ابراهیم رضایی‌بابادی استاندار کرمانشاه  در سالن شهدای دولت تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در این نشست گفت: کار وتلاشی مهم‌تر از ایجاد شغل در استان کرمانشاه وجود ندارد.

ابراهیم رضایی‌بابادی اظهار داشت: کار و تلاشی مهم‌تر از ایجاد شغل در استان کرمانشاه وجود ندارد،  زیرا با حل مشکل بیکاری بسیاری از گرفتاری‌ها نیز حل می‌شود.

وی افزود: تلاش برای حل مشکلات طرح‌های تولیدی راکد از ایجاد طرح‌های جدید مهم‌تر است، زیرا زیرساخت‌های واحدهای تولیدی راکد ایجاد شده‌اند در حالی که برای ایجاد طرح‌های جدید به ایجاد زیرساخت‌ها نیاز داریم، بنابراین مدیران وظیفه دارند که همواره نهایت اهتمام خود را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی راکد بکار گیرند و اگر ساعت‌ها در هفته برای این موضوع وقت گذاشته شود جای کار بیشتر را هم دارد.

استاندار کرمانشاه گفت: کج سلیقگی و بی‌مسولیتی است که  برای رفع مشکلات طرح‌های تولیدی راکد اقدامی صورت نگیرد.

رضایی‌بابادی ادامه داد: از شنیدن ایجاد شغل‌های جدید برای جوانان خوشحال می‌شویم و  کاری مهم‌تر و ضروری‌تر از ایجاد شغل در استان کرمانشاه وجود ندارد و واقعاً با خبر ایجاد شغل‌های جدید برای جوانان خوشحال می‌شویم.

وی بررسی و حل مشکلات مربوط به طرح‌های راکد را اقدامی مهم و الزامی برشمرد و افزود: باید با تلاش، پیگیری و استفاده از تجربه سایر استان‌ها، اقدامات اساسی در مورد رفع مشکلات این طرح‌ها صورت گیرد و به گونه‌ای استان کرمانشاه در این زمینه به غنوان الگو و نمونه در سطح کشور مد نظر قرار گیردف  لذا با انجام این روند است که دستاوردهای ارزشمندی در زمینه اشتغال برای استان کسب می‌گردد.

استاندار کرمانشاه  ادامه داد: وقتی تولیدکنندگان و صنعت‌گران، تلاش و جدیت مدیران را برای حل مشکلات‌شان مشاهده کنند، آن‌ها هم با انگیزه و دلگرمی بیشتری به انجام کارهای خود می‌پردازند.

رضایی‌بابادی از مسئولین و مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط خواست که برای تشکیل این جلسه به صورت مستمر دغدغه و پیگیری ویژه داشته باشند.

وی در پایان گفت: تشکیل جلسات این کارگروه است که زمینه‌ساز حل مشکلات طرح‌های راکد است.

در این جلسه چندین طرح تولیدی مشکل‌دار و راکد در زمینه‌های صنعتی و کشاورزی مطرح و مصوبات لازم برای حل این واحدها به تصویب رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز