نژادی;

کلینیک‌های سلامت خانواده در ده استان کشور راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۶:۱۰:۳۶
کد خبر: ۳۱۶۶۸۷
کلینیک‌های سلامت خانواده در ده استان کشور راه‌اندازی می‌شود
خانواده‌ها در جامعه اسلامی از حقوق یکسان برخوردار هستند.

نشست هم‌اندیشی بانوان استان با محوریت زنان زندانی باحضور دکتر اطهره نژادی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و برخی از مدیران مرتبط استانی در استانداری کرمانشاه تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: طرح راه‌اندازی کلینیک‌های سلامت خانواده به صورت پایلوت در ده استان کشور اجرا خواهد شد.

دکتر نژادی اظهار داشت: خانواده‌ها در جامعه اسلامی از حقوق یکسان برخوردار هستند.

وی افزود: توسعه عدالت اجتماعی و رفع تبعیض‌های اجتماعی در درون جامعه زنان از مهم‌ترین برنامه‌های در دست پیگیری این معاونت می‌باشد که خوشبختانه تاکنون توانسته‌ایم با رصد و بررسی دقیق مشکلات بانوان در استان‌ها، این موضوع را به جایگاه مناسبی ارتقا دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: طرح ملی توان افزایی زنان آسیب‌پذیر از دیگر اقدامات خوب و ارزنده  در زمینه توسعه جایگاه زنان در استان‌ها می‌باشد که بصورت ویژه از جانب مسئولین مرتبط پیگیری و رصد می‌شود.

دکتر نژادی ادامه داد: طرح راه‌اندازی کلینیک‌های سلامت خانواده از دیگر موضوع‌های مهم و در دست پیگیری این معاونت می‌باشد که خوشبختانه بصورت پایلوت در ده استان کشور در درون پلی کلینیک‌های دانشگاه علوم پزشکی استان‌ها راه‌اندازی شده است و در صورت موفقیت این طرح در کل کشور اجرا خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز