معاون عمرانی استانداری:

بسیج در توسعه عمرانی روستاها پیشگام است

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۸:۱۵:۱۳
کد خبر: ۳۱۸۶۴۱
بسیج در توسعه عمرانی روستاها پیشگام است
بسیج سازندگی دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است.

نشست مشترک بخشداران و بسیج سازندگی سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه  درمحل سالن جلسات معاونت عمرانی تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این نشست گفت: از مشارکت بسیج سازندگی در اجرای طرح‌های توسعه روستایی استقبال می کنیم.

مهندس مجتبی نیک‌کردار اظهار داشت: بسیج سازندگی دارای ظرفیت‌های مهم و ویژه ای است که همواره در راستای رفع محرومیت‌ها و توسعه عمرانی روستاها پیشگام بوده است.

وی افزود: مدیریت ارشد استان کرمانشاه بابرنامه‌ریزی کامل خواستار هماهنگی و همکاری سایر دستگاه‌ها در کنار بسیج سازندگی برای  اجرای طرح‌ها در روستاهاست.

نیک‌کردار در ادامه این نشست از بخشداران خواست که نظارت فنی و دقیق بر اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاها را جدی بگیرند و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در زمینه طرح‌ها را ملزم به اجرای دقیق و مهندسی پروژه‌ها کنند.

منصور فتاحی مسئول بسیج سازندگی استان نیز گفت: بسیج سازندگی به صورت کامل آمادگی همکاری در اجرای پروژه‌های توسعه روستاها را دارد و از بخشداران انتظار می‌رود که پروژه‌هایی را به بسیج معرفی کنند که بخش عمده‌ای از مشکلات مردم روستاها را حل کند .

وی در پایان گفت: از بخشداران می‌خواهیم که در زمینه اجرای این پروژه‌ها مشارکت‌های مردمی را هم نادیده نگیرند و به صورت خود جوش از مشارکت‌های مردم روستاها استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز