جعفر همتی:

باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه در هفته دفاع مقدس کلنگ‌زنی می‌شود

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۳:۱۹
کد خبر: ۳۲۱۵۷۴
باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه در هفته دفاع مقدس کلنگ‌زنی می‌شود
سال‌های دفاع مقدس یک حسن ویژه برای کشور داشت و آن این که در آن سال‌ها یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتاد.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه گفت: باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و از یادگاران دفاع مقدس در ایام هفته دفاع مقدس کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، جعفر همتی در نشست برنامه ریزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه همچنین از برنامه ریزی در راستای برگزاری روز مقاومت مردم گیلانغرب در این شهرستان با حضور محسن رضایی از یادگاران دفاع مقدس در روز چهارم مهر ماه خبر داد و گفت: از ایشان دعوت به عمل آمده و قول مساعد گرفته‌ایم.

وی به کلنگ زنی باغ موزه دفاع مقدس استان در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: با هماهنگی انجام شده مشکل زمین این باغ موزه حل شده است.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برای ساخت این باغ موزه از کل کشور نمونه برداری شده است، گفت: تلاش خواهد شد تا باغ موزه ای در خور این استان و در شان مردم ولایتمدار آن ساخته شود.

 همتی در ادامه از سال‌های دفاع مقدس به عنوان تاریخ پر افتخار کشور یاد کرد و گفت: سال‌های دفاع مقدس یک حسن ویژه برای کشور داشت و آن این که در آن سال‌ها یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتاد و این اولین باری بود که کشور ما مورد تعرض بیگانگان قرار گرفت و یک وجب از آن به دست آنان نیفتاد.

وی افزود: کرمانشاه در سال‌های دفاع مقدس نزدیک به 1000 زن شهیده را در بمباران‌ها و در مناطق عملیاتی تقدیم انقلاب کرده است و این استان از نظر تعداد زنان شهیده دومین استان کشور است.

همتی در پایان گفت: تعداد مجموع شهدای استان کرمانشاه 9800 شهید است.

 

نظر شما