تجلیل از دانش‌آموزان برتر شهرستان هرسین

۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۷:۰۰:۱۶
کد خبر: ۳۲۴۸۹۳
تجلیل از دانش‌آموزان برتر شهرستان هرسین
وجود امکانات و فضای متناسب با روحیات دانش‌آموزان در ترقی و یادگیری آنان بسیار مفید می‌باشد

طی مراسمی از دانش‌آموزان برتر شهرستان هرسین تجلیل به عمل آمد .

به گزارش خبرگزاری برنا در رکمانشاه، مراسم یاور محمدی فرماندار شهرستان هرسین در این مراسم ضمن مقایسه وضعیت مدارس و چگونگی فعالیت نظام آموزشی در قبل و بعداز انقلاب گفت: مدارس ضمن هویت بخشی، توانمند سازی و تقویت معنویت در دانش‌آموزان آنان را برای ورود به مجامع علمی بالاتر آماده می‌کنند .

وی افزود: تقویت روحیه و ایجاد انگیزه برای دانش‌آموزان جهت ورود به مقاطع تحصیلی مختلف توسط مربیان بسیار ضروری به نظر می‌رسد .

فرماندار هرسین گفت: وجود امکانات و فضای متناسب با روحیات دانش‌آموزان در ترقی و یادگیری آنان بسیار مفید می‌باشد و گرایش به سمت استانداردسازی مکان آموزشی باید در دستور کار قرار گیرد، ولی دانش‌آموزان نباید مبنای تحصیل و پیشرفت خود را فضای فیزیکی شیک و زیبا قرار دهند.

 محمدی ادامه داد: وجود افرادی با تحصیلات عالیه در شهرستان هرسین نشان دهنده عظم راسخ مردم این شهر در تحصیل و کسب علم است به طوری که تحصیلات خود را در با کمترین امکانات و خفقان رژیم گذشته کسب کردند و این بیان‌گر این موضوع است که خواستن و خودباوری مهم‌ترین موضوع در کسب علم است نه فضای آموزشی مدرن.

وی افزود: شرکت در فعالیت‌های گروهی و مسئولیت‌پذیری از زمان تحصیل در مدارس در وجود دانش‌آموزان شکل می‌گیرد و آنان را برای ورود به عرصه‌های مهم‌تر در آینده تحصیلی و اجتماع آماده می‌کند .

محمدی در پایان گفت: نظام آموزشی مطلوب در نحوه تدریس مربیان و به تبع آن یادگیری دانش‌آموزان بسیار تأثیرگذار است و باید از مربیان به نحو احسن تقدیر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز