فرماندار هرسین:

مشکلات توسط مردم و صاحب‌نظران باید نقد شود

۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۷:۲۷:۵۱
کد خبر: ۳۲۴۹۰۲
مشکلات توسط مردم و صاحب‌نظران باید نقد شود
انسجام اجتماعی بسیار بالایی در شهرستان هرسین وجود دارد و این یک پتانسیل مهم است.

کارگروه عمران وشهرسازی در شهرستان هرسین با حضور یاور محمدی فرماندار و مشاوران جوان فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، فرماندار شهرستان هرسین در این نشست گفت: انسجام اجتماعی بسیار بالایی در شهرستان هرسین وجود دارد و این یک پتانسیل مهم است در راستای حل مشکلات و ایجاد تغییرات اساسی برای توسعه شهری که با تحول فکری مبتنی بر تکنولوژی و علوم جدید همراه خواهد بود .

یاور محمدی  اظهار داشت: مشکلات توسط مردم و صاحب نظران باید نقد شود و گفتگوی سازنده در راستای شناخت آسیب‌ها می‌تواند منجر به أخذ تصمیمات مفید باشد و فرآیند توسعه طی افقی بلند مدت و در چارچوبی واقع بینانه باید دنبال شود و همه باید از تصمیمات اتخاذ شده دفاع کنیم .

وی افزود:  در شهرستان هرسین نگاه فرهنگی و رفتار محلی بر ساختار شهری غلبه کرده است و همین موضوع توسعه و ساختار شهر را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است و می‌طلبد مردم با مسئولین در مسیر ترقی همکاری مستمری داشته باشند و ضمن تمرکز زدایی، مشاغل خدماتی مورد نیاز مردم را باید  به تمام نقاط بسط داد و  این گونه مسیر توسعه شهری مشخص می شود.

فرماندار شهرستان هرسین گفت: حل مشکلات در سایه ترحم باعث انباشتگی معظلات برای آینده خواهد شد به صورتی که حل و فصل آن ممکن نخواهد بود، محله محمدآباد نمونه بارزی از این معظلات است که علاوه بر ناهنجاری‌های اجتماعی مسیر توسعه و آبادانی  شهر را با مشکل مواجه کرده است و باید با حفظ کرامت انسانی و احترام به ساکنان آن شهر را از این فضا خارج کرد .

محمدی در پایان گفت: امسال  در سالجاری  مبلغ 53 میلیارد ریال از محل ماده 180 برای توسعه عمرانی، خدماتی و فرهنگی به شهرستان هرسین اختصاص داده شده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز