آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان کشور در اسلام‌آبادغرب

۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۰:۳۶
کد خبر: ۳۲۷۴۰۳
آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان کشور در اسلام‌آبادغرب
رقابت‌های چهار وزن اول دقایقی پیش در اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم آغاز شد.

مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور از صبح امروز (پنجشنبه) با برگزاری رقابت‌‍های چهار وزن اول در سالن شهید شهبازی  شهرستان اسلام‌آبادغرب آغاز شد.

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور امروز و فردا در هشت وزن برگزار می‌شود که رقابت‌های چهار وزن اول دقایقی پیش در اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، محمدحسین محبی اظهار داشت: مراسم وزن‌کشی این اوزان شب گذشته برگزار و در مجموعا 116 نفر در این چهار وزن صبح امروز مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند و عصر نیز نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی برای کسب مدال با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی افزود: فردا صبح جمعه  نیز رقابت‌های اوزان دوم (55، 66، 84 و 120 کیلوگرم) برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌ها در کشتی فرنگی مشخص شود.

رئیس هیئت کشتی کرمانشاه گفت: در پایان مسابقات کشتی آزاد جوانان نیز که سه شنبه شب به پایان رسید تیم‌های کشتی مازندران با 71 امتیاز، تهران با 63 امتیاز و توابع تهران با 49 امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

محبی به پخش مستقیم مسابقات کشتی فرنگی اشاره کرد و افزود: علاقه‌مندان به کشتی می‌توانند از ساعت 16 تا 18:30 دقیقه امروز و فردا مسابقات را به صورت مستقیم از شبکه ورزش و همچنین شبکه استانی زاگرس تماشا کنند.

وی در پایان گفت: رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور گرامیداشت شهیدان محمود شهبازی و داریوش ریزه‌وندی از امروز 16 مهر آغاز شده وتا فردا  17 مهر ماه در سرسرای شهید شهبازی شهرستان اسلام‌آباد غرب استان کرمانشاه در جریان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز