افتتاح پاسگاه چشمه‌کبود در هرسین

۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۰:۱۳
کد خبر: ۳۲۷۵۴۹
افتتاح پاسگاه چشمه‌کبود در هرسین
نقش فعال نیروی انتظامی در کلیه حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی برهیچ کس پوشیده نیست.

پاسگاه چشمه‌کبود در بخش مرکزی شهرستان هرسین با حضور امام جمعه، فرماندار و جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افتتاح شد.

DSC07423

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، فرماندار شهرستان هرسین در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته ناجا گفت: این پاسگاه با اعتبار اولیه پنج میلیارد و 500 میلیون ریال و از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه احداث شده است.

 یاور محمدی اظهار داشت: علت نامگذاری این هفته به عنوان هفته نیروی انتظامی نشان از صلابت، اقتدار و تلاش‌های شبانه روز این نیرو دارد .

وی افزود: توسعه، ساخت و تجهیز پاسگاه‌ها گام مهمی است در راستای ارتقاء امنیت همه جانبه و تکریم ارباب رجوع .

فرماندار شهرستان هرسین گفت: با بهره‌برداری از این پاسگاه نیز انشاالله شاهد ارتقاء امنیت در بخش مرکزی شهرستان هرسین خواهیم بود.

محمدی خدمات گسترده ناجا را در جامعه تشریح کرد و گفت: مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی تأمین امنیت و ایجاد احساس امنیت در بین مردم است که خوشبختانه در این حوزه علیرغم کمبودهای فراوان لجستیکی و نیروی انسانی به خوبی عمل شده است .

وی به نتایج مثبت همکاری مردم با نیروی انتظامی در سایه همدلی و همزبانی اشاره کرد و افزود: در اطلاع رسانی به موقع رویداد‌ها و ناهنجاری‌ها مردم می‌توانند به بازویی پر توان برای ناجا تبدیل شوند و می‌توان از آن به عنوان مولفه‌ای کار آمد در راستای گسترش و ارتقاء امنیت یاد کرد .

فرماندار شهرستان هرسین ادامه داد: سلامت اخلاقی مهم‌ترین ویژگی کارکنان نیروی انتظامی است که در جهت امنیت روانی در جامعه و امنیت پایدار بکار گرفته می‌شود .

محمدی در پایان گفت: نقش فعال نیروی انتظامی در کلیه حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی برهیچ کس پوشیده نیست و وجود آنان برای مردم توأم با احساس امنیت است .

 

نظر شما