فرماندار شهرستان هرسین:

خانواده‌های شهداء میراث‌های معنوی شهدایند

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۰۶:۲۶:۴۰
کد خبر: ۳۲۷۸۵۲
خانواده‌های شهداء میراث‌های معنوی شهدایند
ارزش‌های معنوی و اخلاقی شهداء که منجر به ادامه حیات اسلام و انقلاب شد.

فرماندار شهرستان هرسین و فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی با خانواده شهید صلاحی از شهدای نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در شهرستان هرسین دیدار کردند.

inx (1)

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، فرماندار شهرستان هرسین در پایان این دیدار گفت: شهدای نیروی انتظامی با اهداء جان خود امنیت و آرامش خاطر را برای ما به ارمغان آوردند و در اعتلاء امنیت کشور و اهتزار پرچم جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فرو گذار نبودند .

 یاور محمدی اظهار داشت: دلجویی از خانواده‌های شهداء به عنوان اسوه‌های صبر و مقاومت از وظائف مسئولین است.

 وی افزود:خانواده‌های شهداء میراث‌های معنوی شهدایند و دیدار با آنان یعنی تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و قرار گرفتن کشور ما در مسیر رشد و بالندگی به برکت خون شهداست.

فرماندار شهرستان هرسین گفت: دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهداء برای مسئولین یک و ظیفه است و ما باید ادامه دهنده راه آنان در جبهه فرهنگی و خدمتگذاری به مردم باشیم

محمدی ادامه داد: ارزش‌های معنوی و اخلاقی شهداء که منجر به ادامه حیات اسلام و انقلاب شد باید در اولویت همه امور مسئولین قرار گیرد .

وی افزود:  تربیت اخلاقی و سرشار از عاطفه خانواده‌های شهداء باعث رشد معنویات و پایبندی به ارزش‌ها در شهدا شد و آن چه مهم است حفظ راه شهداء و دستاوردهای آنان است که برای انتقال و تبیین آن برای نسل‌های بعدی باید کوشید .

وی در پایان گفت: احساس وظیفه در مقابل فرزندان شهدا و همسران آنان نیز باید همیشه در وجود مسئولین باشد و به آن عمل کنند.

 

نظر شما