فرماندار هرسین:

امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر به عنوان یک تعهد است

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۶:۵۲:۴۴
کد خبر: ۳۲۹۵۱۷
امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر به عنوان یک تعهد است
ترویج امربه معروف و نهی‌ازمنکر باید بر اساس سیاست‌ها و خط مشی‌های از پیش تعیین شده باشد.

کلاس اخلاق و هم‌اندیشی مسئولین ادارات شهر هرسین در راستای برنامه‌های هفته امربه معروف و نهی‌ازمنکر در محل حسینه ثارالله سپاه ناحیه هرسین تشکیل شد.

D5

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، فرماندار شهرستان هرسین در این نشست گفت: امر به معروف و نهی‌از‌منکر به عنوان یک تعهد است.

 یاور محمدی اظهار داشت: عمل به این تعهد به عنوان یک وظیفه شرعی، فردی و اجتماعی تلقی می‌شود و به عنوان یکی از راهبردهای فرهنگی نظام در جهت مبارزه با تهاجم فرهنگی و هنجار شکنان محسوب می‌شود .

وی افزود: ترویج امربه معروف و نهی‌ازمنکر باید بر اساس سیاست‌ها و خط مشی‌های از پیش تعیین شده باشد و توسط اشخاصی بصیر و باتجربه انجام گیرد و باید با فرهنگ‌سازی زمینه مشارکت همه آحاد در آن فراهم شود .

فرماندار شهرستان هرسین گفت: ترک این موضوع توسط عده‌ای باعث بوجود آمدن معضلاتی در این جامعه شده است و علی‌رغم ترویج آن در رسانه‌ها و محافل عمومی همچنان به آن مبادرت می‌ورزند و شناسایی ریشه‌های علل ترک باید توسط کارشناسان مربوط به عنوان یک آسیب جدی در دستور کار قرار گیرد

محمدی ادامه داد: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی‌ازمنکر در دستگاه‌های اداری نتایج پرباری همچون جلوگیری از افراط و تفریط و دقت در مصرف بیت‌المال، حفظ حرمت همکاران و مراجعین، صداقت در انجام وظایف محوله با جدیت بیشتر، رعایت شعایر انقلاب و احترام به ارزشهای اسلامی و تقویت وجدان کاری و مسئولیت‌پذیری را بدنبال دارد .

وی در پایان سخنانش بر حمایت قانون و نهادهای قانونی از آمران امربه معروف و‌نهی ازمنکر تأکید کرد .

 

نظر شما