استاندارکرمانشاه:

انتخابات اعتبار نظام و بیانگر نقش مردم در تعیین سرنوشت‌شان است

۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۶:۰۹
کد خبر: ۳۳۲۴۶۶
انتخابات اعتبار نظام و بیانگر نقش مردم در تعیین سرنوشت‌شان است
اجرای انتخابات از دیگر وظایف مسئولین وزارت کشور مهم‌تر است.

استاندار کرمانشاه گفت: اقدام وزارت کشور در برگزاری همایش منطقه‌ای آموزشی و توجیهی مجریان انتخابات فرمانداران و بخشداران سه استان کرمانشاه، ایلام و کردستان منحصربه‌فرد است.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ دکتراسدا.. رازانی در همایش این همایش اظهار داشت: این اقدام وزارت کشور در برگزاری چنین همایش‌هایی که منحصربه‌فرد می‌باشد ابتکاری بسیار خوب و اثربخش است.

وی به سه وظیفه مهم مسئولین وزارت کشور در استان‌ها شامل استانداران، فرمانداران و بخشداران اشاره کرد و افزود: وزارت کشور سرپرستی و هدایت دستگاه‌های اجرایی، تامین امنیت در مناطق و اجرای انتخابات را به عهده دارد.

استاندار کرمانشاه گفت: دو وظیفه دیگر را حتی اگر مسئولین وزارت کشور به خوبی انجام ندهند، دستگاه‌های دیگر جبران خواهند کرد، اما برگزاری انتخابات مختص وزارت کشور است.

رازانی ادامه داد: اجرای انتخابات از دیگر وظایف مسئولین وزارت کشور مهم‌تر است.

وی افزود: انتخابات اعتبار نظام و بیانگر نقش مردم در تعیین سرنوشت خودشان است.

استاندار کرمانشاه گفت: ما وظیفه داریم به دور از حب و بغض و با رعایت عدالت و بی طرفی در راستای برگزاری شکوهمند هر 2 انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تلاش کنیم.

رازانی ادامه داد: در برگزاری انتخابات نباید درگیر گرایش به یک فرد و یا علیه او شویم.

وی در پایان گفت: نباید از سر سلیقه یا دلسوزی از فردی حمایت کرده یا او را طرد کنیم، زیرا رای مردم امانت است و باید از آن صیانت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز