مدافع بعثت کرمانشاه:

گل‌هایم نتیجه کار تیمی بود

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۵:۴۴:۳۷
کد خبر: ۳۳۵۹۱۸
گل‌هایم نتیجه کار تیمی بود
از بندر عباس با دست پر برمی‌گردیم.

هادی رمضانی مدافع با تجربه بعثت کرمانشاه که سابقه گلزنی به تیم‌های بزرگ پایتخت همچون پرسپولیس و استقلال و... را دارد در بازی مقابل شهرداری کاشان موفق شد برای بعثت کرمانشاه هم با تجربه بالاو زیرکی دو بار گلزنی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در رکمانشاه، هادی رمضانی در مورد  دیدار با شهرداری کاشان اظهار داشت: به هر حال تیم ما بازی خوبی را انجام داد، ولی به دلیل شرایط جوی که باعث لغزندگی زمین شده بود شرایط را برای تیم بعثت کرمانشاه که بازی را روی زمین انجام می‌دهد سخت کرده بود در صورتی که اگر زمین چنین شرایطی را نداشت به طور قطع سه یا چهار گل به شهرداری کاشان می زدیم.

وی افزود: اگر بازیکنان ما با تجربه بیشتری کار می کردند می‌توانستیم با سه امتیاز این مسابقه را به پایان برسانیم، ولی متاسفانه این مهم اتفاق نیافتاد.

رمضانی ادامه داد:حریف کاشانی تیمی نبود که حتی با تساوی کرمانشاه را ترک کند و مطمئن باشید در بازی برگشت این تیم را در زمین خودش شکست خواهیم داد.

مدافع گلزن بعثت کرمانشاه درباره دو گلی که در بازی مقابل شهرداری کاشان به ثمر رساند، گفت: بازیکنان تیم در آن شرایط سخت زمین تلاش قابل توجهی داشتند و من هم خدا را شکر توانستم با گل‌هایم تکمیل کننده تلاش‌های بازیکنان باشم اما متاسفانه این گل‌ها با پیروزی تیمم همراه نشد.

رمضانی در مورد گل دومش که روی یک کار تیمی خوب و با هوش بالای او به ثمر رسید، اظهار داشت: روی گل دوم کار صابر و سانتر او آن قدر خوب بود که من توانستم با اضافه شدن به خط حمله توپ را درون دروازه قراردهم و این گل روی یک کار تیمی بسیار هماهنگ و خوب به ثمر رسید.

مدافع با تجربه بعثت کرمانشاه درباره‌ی دیدار آینده‌ی این تیم با شهرداری بندر عباس گفت:یکی از حریفان اصلی ما تیم شهرداری بندرعباس است، ولی اگر بازیکنان ما با نظم تیمی و آن چه که مربیان می‌خواهند در زمین بازی کنند با دست پر و انشالله با سه امتیاز از بندرعباس به کرمانشاه برخواهیم گشت، چرا که به نظر من بازیکنان ما این پتانسیل را دارند که در بازی مقابل شهرداری بندر عباس با سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند.

هادی رمضانی ضمن تشکر از مدیر عامل باشکاه بعثت کرمانشاه اظهار داشت:در مرحله آخر می‌خواهم از مدیرعامل باشگاه بعثت جناب آقای افشین حسنی کمال تشکر را داشته باشم، چرا که برای تیم بسیار زحمت می‌کشند و همچنین از آقای سراج که بسیار زحمت می‌کشند و شرایط تیمی را طوری پیش برده‌اند که تیم بعثت در بالای جدول قرار دارد تشکر می‌کنم و از تماشاگران خونگرم کرمانشاهی درخواست دارم در بازی‌های آینده استقبال بیشتری را از بازی‌های ما بکنند و با تشویق‌های خودشان زمینه بردهای پر گل ما را فراهم کنند.

گفتنی است که بعثت کرمانشاه امروز ساعت14 سه شنبه 12 آبان 1394 در ورزشگاه تختی بندرعباس به مصاف شهرداری بندرعباس می‌رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز