استاندار کرمانشاه :

تربیت صحیح کودکان تضمین سلامت آینده است

۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۸:۵۱
کد خبر: ۴۰۷۳۷۸
تربیت صحیح کودکان تضمین سلامت آینده است
ما با ایده ها و آرمان هایی که خدا برای انسان ترسیم کرده و میزان بهره وری که امروز از تربیت درست کودکان بدست می آید فاصله قابل توجهی داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، مراسم افتتاح بزرگترین مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان غرب کشور در کرمانشاه با حضور دکتر رازانی استاندار و  علیرضا حاجیان مدیرعامل کانون پرورش فکری کشور روز 30 اردیبهشت برگزار شد.

 دکتر رازانی در این مراسم با اشاره به اینکه انسان علیرغم زمینی بودن دارای روح خدایی است اظهار داشت: بنا به گفته فیلسوفان هر کودکی در هر گوشه دنیا و با هر رنگ و زبانی وقتی به دنیا می آید پتانسیل و استعداد و توانمندی تغییر و تحول چهان را در درون خود دارد و تنها با تربیت درست و آموزش اصولی می توان این پتانسیل را بالفعل کرد و بر این باورم که تربیت صحیح کودکان تضمین سلامت آینده است.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک نهاد موثر و مفیر در تربیت کودکان بوده و هست و بنده به عنوان استاندار کرمانشاه این افتخار را دارم که در دوران کودکی و نوجوانی عضو  کانون بوده ام و بخشی از شکل گیری شخصیتم را مرهون فضای کانون می باشم و نیز بسیاری از بزرگان علم و ادب این کشور از طریق کانون به جایگاه های ارزنده رسیده اند.

دکتر رازانی افزود: در جلسه ای که در خصوص آسیب شناسی آموزشی استان داشتیم به نتایج ناخوشایندی رسیدیم  و در کشور هم همین وضعیت بود که این مسئله نشان می دهد باید بیشتر کار کنیم و با ایده های جدید و کارا حرکت کنیم و البته برای این منظور باید همگی اعم از دولت، خانواده ها  و دانش آموزان دست به کار شوند.

لازم به ذکر است که این مجتمع با مساحت دو هزار متر مربع و زیربنای هزار متر مربع در محل پارک معلم شهر کرمانشاه و با اعتبار ۳.۶ میلیارد تومان و از محل مصوبات سفر رهبری به استان احداث شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز